شناسه : 2388
امروز سه شنبه 1395/05/12 - 10:38
نویسنده : mozafari
اردوی جهادی

اردوی جهادی کارکنان سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور

دومین اردوی جهادی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور مرداد ماه سال 95 در روستای خوشکچال قزوین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل کارکنان سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور دومین اردوی جهادی خود را جهت کمک به مردم روستای خوشکچال قزوین برگزار کرد. کارکنان بسیج اصناف و بازاریان کشور در این اردوی جهادی به کمک روستائیانی رفتند که از نظر مالی وضعیت مناسبی نداشتند.

همچنین در این اردوی جهادی کارکنان و مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور از خانواده های معظم شهدای این روستا سرکشی کردند که باعث خوشحالی و تقویت روحیه این خانواده ها گردید.

در همین راستا گزارشی از کارکنان این سازمان به شرح زیر تهیه گردیده است:

غلام رضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، ضمن بیان اینکه حضور در کنار خانواده شهدای این روستا فرصتی استثنایی بود که خود شهدای گرانقدر برای ما فراهم کردند،گفت: مادر شهید که در منزلش حضور داشتیم به نقل از فرزند شهیدش گفت: تمام دنیا به اندازه ناخن انگشتم ارزش ندارد.

ناصر مرادیان مدیر اطلاع رسانی و رسانه این سازمان با بیان اینکه شرکت در اردوها باعث انگیزه برادران بسیجی و آحاد ملت می باشد اظهار کرد: همانطور که بسیجیان در عرصه دفاع مقدس حضور پرشوری داشتند، می بایست ملت ایران این عزیزان را در عرصه آبادانی کشور نیز کوشا ببینند.

محمود نصرالله زاده مدیر برنامه ریزی این سازمان هم اردوی جهادی را یکی از برنامه های مصوب این سازمان دانست که برای همه قشرهای سازمان بسیج اجرا می شود.

همچنین نصرالله زاده این اردو را در جهت آشنایی پرسنل با مناطق محروم کشور مفید دانست.

دررابطه با این اردوی جهادی محمد مقدمیان مسئول نیروی انسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت:با توجه با تاکید دین مبین اسلام در ارتباط با همکاری و مساعدت در کمک به یکدیگر، این سازمان اردوی جهادی را برنامه ریزی و اجرا نمود.

همچنین این اردو انس و الفت، دوستی و مودت را بین همکاران زیاد و روحیه کارکنان برای انجام ماموریت های سازمانی تقویت می شود.

ابوالقاسم مولایی کارشناس سازندگی و کارآمدی این سازمان هم اردوی جهادی را از دو دیدگاه مورد بررسی قرار داد: نخست بازخورد خود مجموعه که باعث تقویت روحیه  و همکاری و نزدیکی بین اعضای سازمان می شود، دوم دید مردم که در حقیقت برگزاری این اردوها نشان می دهد که بسیج در تمام زمینه ها در صحنه می باشد.

سید امیر هوشنگ قریشی یکی دیگر از کارکنان این سازمان  هم اردوی جهادی را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای اقتصاد مقاومتی باید به نقاط محروم کشور خدمت کنیم.

در پایان لازم به ذکر است اردوی جهادی سال گذشته این سازمان برای ساخت حسینیه در تویسرکان همدان برگزار گردیده است.

 

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.