شناسه : 2347
امروز دوشنبه 1395/04/28 - 11:07
نویسنده : mozafari

رونمایی از 21 عنوان کتاب شهدای اصناف


مراسم رونمایی از 21 عنوان کتاب شهدای اصناف امروز در سالن کتاب نمای بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف در سخنانی بیان کرد: ررونمایی از 21 عنوان کتابی که به زندگینامه شهدای اصناف در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درصورتی انجام می شود که، باید یادآور شوم دو عنوان کتاب هم در فروردین‌ماه رونمایی شده است.
در ادامه این مراسم فراهانی رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی اصناف و بازاریان در سخنانی گفت: ما در هرزمان مدیون شهدا هستیم و باید با زنده نگه داشتن خاطره آنها آموزه هایشان را به آندگان منتقل کنیم.
 وی ادامه داد: اصناف و بازار در دوران دفاع مقدس بیش از 10 هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند که البته این آمار با شناسایی  های جدید رو به افزایش است. ما باید بیش از این به  زندگینامه این شهدا بپردازیم.
فراهانی در پایان گفت: با وجود تحریم ابران در زمان جنگ  از سوی دشمن، مردم جامعه توانستند بر مشکلات چیره شوند این یعنی اقتصاد مقاومتی در حقیقت از دوران دفاع مقدس کلید خورده است.
در ادامه این مراسم رحیم مخدومی نویسنده حوزه دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به اینکه  چند سالی است که کنگره‌های شهدا خروجی فرهنگی مانند کتاب دارند و این بسیار خوب است بیان کرد: این کتاب‌ها حاصل تلاش‌های گروه‌های مختلفی است.
وی ادامه داد: با اینکه پول حلال بازاریان و اصناف همواره پشتیبان نهضت امام خمینی(ره) در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است، برخی افراد به دلیل شرم و حیا سخنی نمی‌گفتند تا مبادا خودنمایی باشد این یکی از دشواریهای این کار بود.
انتهای پیام/ع

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.