شناسه : 124
امروز دوشنبه 1394/04/08 - 22:16
نویسنده : مدیر فنی
شهدای ترور

شهدای ترور

حسن پور جانشین سازمان بسیج اصناف کشورگفت: ایران بزرگترین قربانی ترور در جهان می باشد، بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان جهت ایجاد آشوب و فتنه و سقوط نظام دست به ترورهای هدف دار و تروهای کور زدند.

حسن پور جانشین سازمان بسیج اصناف کشورگفت: ایران بزرگترین قربانی ترور در جهان می باشد، بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان جهت ایجاد آشوب و فتنه و سقوط نظام دست به ترورهای هدف دار و تروهای کور زدند.

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند برخی هفته دوم تیرماه را به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامیده اند،(هفته دوم تیرماه به ترتیب 6 تیرماه ترور مقام معظم رهبری، 7 تیر ترور 72 تن، 11 تیر ترور شهید صدوقی، 12 تیر حمله به هواپیمای مسافربری و شهادت 290 نفر زن، مرد و کودک و تعدادی از اصناف و بازاریانی که در هواپیما بودند از جمله آقای ملک ثابت از بازاریان یزد) برآن شدیم تا مصاحبه ای با اقای حسن پور جانشین سازمان بسیج اصناف کشور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج اصناف کشور، حسن پور جانشین سازمان بسیج اصناف کشورگفت: ایران بزرگترین قربانی ترور در جهان می باشد، بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان جهت ایجاد آشوب و فتنه و سکوت نظام دست به ترورهای هدف دار ( ترور رئیس جمهور، نخست وزیر، نمایندگان مجلس) و ترورهای کور ( ترور مردم کوچه و بازار فقط به جرم داشتن محاسن، شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی مورد هجوم مسلحانه قرار می گرفتند) زد، این ترورها در همه اقشار وجود دارد در اصناف و بازار هم هست.

حسن پور در جواب سوال خبرنگار سازمان بسیج اصناف کشور مبنی بر اینکه آماری از شهدای ترور اصناف دارید یا نه اینگونه جواب داد: تا کنون چیزی که ما شناسایی کردیم 500 نفر از اصناف و بازاریان توسط منافقین به فیض شهادت رسیده اند

هدف از این ترورها چه بود؟ هدف اصلی ترور مردم عادی ایجاد رعب و وحشت بوده است.

یکی از این ترورها فردی حزب الهی 41 ساله بود که به کار نفت فروشی مشغول بود در حالی که این شهید بزرگوار دارای 6 فرزند خردسال و نوجوان بود.

ولی مردم و اصناف از هیچ تهدیدی نهراسیدند حتی در زمان  جبهه و جنگ شرکت کردند و در آنجا هم ده هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند.در این ترورها بزرگانی هم چون شهید عراقی، شهید سید اسدالله لاجوردی، شهید سید مجتبی هاشمی، شهید علی درخشان از اصناف و بازار وجود دارد.

برنامه سازمان بسیج اصناف کشور در مورد شهدای ترور چیست؟ ما بنا داریم شناسایی دقیق تری از شهدای ترور داشته باشیم، ساخت مستند ویژه ترور شهدای اصناف و بازار، سرکشی از برخی خانواده های اصناف ترور، برگزاری یادواره بزرگ شهدای ترور اصناف و بازار در شهریور 94 در تهران، چاپ 10 جلد کتاب برای شهدای ترور از فعالیت های ما در خصوص شهدای ترور اصناف و بازار است

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.