بیانیه اتاق اصناف ایران در راستای دعوت به مشارکت مردمی در انتخابات

Submitted by mohammad rezaeian on
خانواده بزرگ اصناف کشور به عنوان یاور دیرینه و همیشگی انقلاب و رهبری، صندوق رأی را میراث خون پاک و مطهر شهدای والا مقام انقلاب اسلامی می‌داند و همانطور که در تمامی برهه‌های حساس پس از انقلاب مسئولیت اجتماعی خود را به شایستگی به منصه ظهور گذاشته در انتخابات ۱۴۰۰ نیز با هر گرایش، عقیده و سلیقه‌ای بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفته و برای سربلندی و اسرافرازی ایران کهن و ترسیم چشم‌اندازی نوید‌بخش در آستانه ورود به قرن جدید خورشیدی، هنگامه‌ای دیگر برپا خواهد کرد و نقش ماندگار دیگری از خود بر صحیفه روزگار به یادگار خواهد نهاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، نیاز جوامع ایجاب می‌کند، برای ممانعت از هرگونه هرج و مرج و بی‌نظمی، شخص یا عده‌ای به نمایندگی از سوی مردم، مدیریت امور كشور و تعیین چارچوب اداره آن را بر عهده گیرند.

 در كشور ما که سیره عملی حضرت امام(ره) همواره تکیه بر آرای عمومی مردم بوده و پس از ایشان هم رهبر معظم انقلاب بر مردم‌سالاری دینی تأکید دارند، این اشخاص با حضور مردم و از طرف آنان انتخاب می‌شوند. در حقیقت در ایران اسلامی برگزاری انتخابات تبلور اراده و خواست مردم است.

دسته بندی

برچسب‌ها

اتاق اصناف ایران انتخابات