شناسه : 72399
امروز جمعه 1400/09/19 - 12:10
نویسنده : admin asnaf

تلاش خیرین البرزی برای ساخت بیمارستان کمالشهر

نشست باشگاه خیرین اصناف و بازاریان استان البرز با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،دکتر غلامرضا حسن پور در این مراسم اعلام کرد: در مجموعه اصناف و بازاریان کشور بیش از ۲۰۰ مرکز نیکوکاری راه اندازی شده که خوشبختانه یکی از مهمترین و فعالترین این مراکز در استان البرز شکل گرفته است .

تقدیر از اقدامات باشگاه خیرین اصناف و بازاریان استان البرز

به گفته وی مرکز نیکوکاری استان البرز تا کنون اقدامات ارزشمند بسیاری را پی گیری و اجرا کرده است که جا دارد در این خصوص از تمامی اعضای این باشگاه به ویژه آقای حمید کریمی رئیس این باشگاه تشکر و قدردانی نمایم.
وی اظهارداشت: جلسه امروز باشگاه خیرین با دستور کار شروع مجدد احداث بیمارستان کمالشهر آغار و در این جلسه تصمیمات خوبی نیز اتخاذ شد.

بازدید از بیمارستان نیمه کاره کمالشهر

رئیس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود: هفته گذشته در بازدیدی که از شهرستان کمالشهر داشتیم ، متوجه شدیم که در سال ۱۳۹۰ اقدامات اولیه برای احداث بیمارستان این شهرستان انجام و در سال ۱۳۹۵ نیزعملیات اجرایی این مرکز آغاز شده اما علی رغم گذشت چندین سال ، متاسفانه احداث این بیمارستان متوقف و این پروژه نیمه کاره رها شده است.
به گفته وی این درحالی است که شهرستان کمالشهر با جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر فاقد حتی یک تخت بیمارستانی است و اهالی این شهر برای انجام امور درمانی باید به سایر شهرها مراجعه کنند.

آغاز مجدد عملیات اجرایی بیمارستان 

دکتر غلامرضا حسن پور افزود: در این جلسه که با حضور امام جمعه کمالشهر، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان ، رئیس شورای شهر ، شهردار ، مسئولان سپاه و بسیج و سایرخیرین حضور داشتند ، تصمیمات قابل توجهی اتخاذ شد.
وی افزود: با همکاری ، همفکری و موافقت اعضای جلسه مقرر شد به منظور آغاز مجدد عملیات اجرایی بیمارستان کمالشهر توافق نامه سه جانبه ای بین دانشگاه علوم پزشکی استان ، خیر محترمی که هزینه احداث بیمارستان را متقبل شده و همچنین شورای شهر کمالشهر امضاء و کار ساخت این مرکز هر چه سریعتر آغاز شود.
شایان ذکر است در این جلسه امام جمعه کمالشهر ، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان ، رئیس شورای شهر ، شهردار ، مسئولان سپاه و بسیج و سایرخیرین حاضر در جلسه به طرح نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

 اصناف و بازاریان البرز برای انجام کارهای خیر پای کار هستند

در ادامه این جلسه حمید کریمی عضو هیات رئیسه اتاق اصناف البرز و رئیس باشگاه خیرین اصناف و بازاریان استان ضمن تشکر از اعضای این جلسه به ویژه دکتر حسن پور اظهارداشت: اصناف و بازاریان البرز با اقدامات خود ثابت کرده اند که برای انجام کارهای خیر همیشه پای کار هستند.
وی افزود: انشالله با تلاش و همکاری خیرین عزیز استان مجددا عملیات اجرایی بیمارستان کمالشهر آغازخواهد شد.
وی تاکید کرد: بزودی در این خصوص تفاهم نامه مشترکی بین دستگاه های ذی ربط امضاء و مقدمات لازم برای احداث این بیمارستان انجام خواهد شد.
حمید کریمی در پایان از تمام کسبه و بازاریان استان درخواست کرد: با مشارکت در این طرح ، مانند همیشه در انجام امور خیر پیشگام باشند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.