شناسه : 72397
امروز سه شنبه 1400/09/16 - 09:27
نویسنده : admin asnaf
غلامرضا حسن پور عنوان کرد:

حمایت از تولید در اولویت کار گروه نساجی و پوشاک کشور است

مشکل اصلی تولیدکنندگان در تهیه مواداولیه است که دایما نیز با گرانی آن مواجه هستند و این امرضمن ضربه به تولیدباعث گرانی پوشاک وکاهش خریدمردم بویژه قشرآسیب پذیر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور رییس سازمان به همراه دبیر کار گروه نساجی و پوشاک سازمان بسیج اصناف بازاریان وفعالان اقتصادی کشوراز نمایشگاه ماشین آلات، محصولات نساجی و پوشاک نمایشگاه بین المللی تهران بازدیدکردند.
غلامرضاحسن پور رئیس بسیج اصناف کشورضمن تقدیر از توانوندیها عنوان کرد: توانمندیهای بالایی در حوزه صنایع نساجی و پوشاک در کشور وجود دارد و تولیدکنندگان داخلی که بخشی از آن در نمایشگاه امسال حضور دارند، بسیارقابل تحسین است.
عضو شورای عالی نظارت بر سازمان های صنفی ادامه داد: تولیدکنندگان ما توانسته اند در صنعت نساجی و پوشاک به مرحله ای برسند که درصورت رفع موانع،بازارهای منطقه وحتی سایربازارهاراقبضه نموده وباارزآوری،پایه گذارشکوفایی مجددکشورشوند.
حسن پور افزود:مشکل اصلی تولیدکنندگان درتهیه مواداولیه است که دایما نیز با گرانی آن مواجه هستند و این امرضمن ضربه به تولیدباعث گرانی پوشاک وکاهش خریدمردم بویژه قشرآسیب پذیر شده است.
بسیج اصناف وفعالان اقتصادی با تقویت کارگروه نساجی وپوشاک خودوبازدیدازتولیدیهای ریسندگی وسایرصنایع نساجی وتولیدیهای پوشاک دررفع موانع موجودقدم برداشته وازهمه دولتمردان و فعالان اقتصادی جهت رفع موانع،کمک به جهش تولیدوبه تبع آن کاهش قیمت محصول نهایی دعوت به عمل میاورد. 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.