شناسه : 72295
امروز شنبه 1400/07/03 - 14:34
نویسنده : mohammad rezaeian
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس؛

حیدری: بسیج پل ارتباط متقابل بخش خصوصی و دولت است

حیدری شلمانی هدف از تشکیل دفاتر بسیج تخصصی اتاق بازرگانی عنوان کرد: برگرداندن اعتماد متقابل بخش خصوصی و دولت دانست. دوران دفاع مقدس در دهه شصت  این فعالان اقتصادی، تجار و اصناف و بازاریان بودند که به کمک دولت و داد مردم رسیدند. بسیج معتقد است این اعتماد باید مجددا احیا و برگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر غلامرضا حسن پور اشکذری رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس با همت بسیج تخصصی اتاق بازرگانی ایران برگزار شد بیان کرد:السلام علیک یا ابا عبدالله حسین(ع) و سلام بر شهیدان دفاع‌مقدس، مدافعان حرم، مدافعان وطن و مدافعان سلامت این ایام باشکوه را خدمت همه تجار و مردم تبریک عرض میکنم.

حسن پور افزود: ازتلاش‌های چند ساله بسیج اتاق بازرگانی برای راه اندازی بسیج اتاق های بازرگانی در سراسر کشور تشکر و قدردانی میکنم و از همکاری های جناب مهندس شافعی برای راه اندازی دفاتر بسیج تجار کمال تشکر رادارم.

اتاق بازرگانی 1

مهندس حیدری شلمانی جانشین محترم سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و نوجوان ایثارگر علی لندی، بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب به طور واضح به مشکل دولتی بودن بخشی از اقتصاد اشاره شده است. دولتی بودن بخشهایی از اقتصاد که در حیطه وظایف دولت نیست، دولت را دچار تصدی گری کرده و آفت‌هایی در دولت به وجود آورده است.

حیدری شلمانی از اهداف تشکیل دفاتر بسیج اتاق بازرگانی عنوان کرد: برگرداندن اعتماد متقابل بخش خصوصی و دولت دانست. دوران دفاع مقدس در دهه شصت  این فعالان اقتصادی، تجار و اصناف و بازاریان بودند که به کمک دولت و داد مردم رسیدند. بسیج معتقد است این اعتماد باید مجددا احیا و برگردد.

جانشین محترم سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود: ما احساس کردیم که نیاز است این اتفاق مبارک و برگرداندن اعتماد نیاز است با کمک بسیج رقم بخورد و در فضای کرونایی کشور ورود تجار در عرصه تولید ماسک، اکسیژن سازهای خانگی و صنعتی که دنیا با مشکلات روبرو بود ما توانستیم با کمک فعالان اقتصادی در این عرصه موفق باشیم.

وی افزود: بحث عضویت در پیمان شانگهای میتواند فرصت هایی برای کشور در این شرایط اقتصادی به وجود بیاورد تا ظرفیت های بین الملی مناسب اقتصادی و سیاسی باشد.

اتاق بازرگانی اتاق بازرگانی 2اتاق بازرگانی 3اتاق بازرگانی 4

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.