شناسه : 72293
امروز چهارشنبه 1400/06/31 - 08:16
نویسنده : admin asnaf
جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور بیان کرد:

شفاف سازی در بورس کالا به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است

سازمان بورس در هر کشوری حامی تولید داخلی قابل رقابت با سراسر دنیاست. اما در کشور ما ؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،با اصلاح و شفاف سازی در فرآیندهای سازمان بورس می شود مانع زدایی و پشتیبانی بسیار مناسب تر ی را از فعالان اقتصادی تولید انجام داد. مهندس حیدری در نشست ماهانه فرماندهان حوزه ها و  شورای مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس روز دوشنبه در محل مرکز همایش‌های بیمه ا

آسیا بر لزوم اصلاح فرایند عرضه و فروش مواد اولیه به تولیدکنندگان و کارآفرینان  تاکید کرد.
مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی، آمادگی دارد با راه اندازی  بسیج تخصصی در سازمان بورس، به اصلاح روند حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی کمک نماید. بررسی‌های کارشناسی در روند عرضه مواد اولیه در بورس کالا نشان می دهد، با مداقه‌ و شفاف سازی در برخی فرایندها، می توان قیمت تمام شده بسیاری از محصولات صنایع پایین دستی و کارخانجات و کارگاه های تولیدی که از داخل تامین مواد اولیه می نمایند را به میزان قابل توجهی کاهش داد و تا حد زیادی موجب جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی شد.
 این نشست مهندس حیدری بر لزوم آمادگی و پدافند غیرعامل در برابر آمادگی مقابله با پیک های بعدی کرونا شد که بخشی از این آمادگی ها از طریق تمرکز بر طرح جامع بسیج اصناف در خصوص «نذر نفس» و تهیه اکسیژن ساز خانگی برای در اختیار قرار دادن دوره ای این دستگاه برای کاهش بار ورود بیماران کرونایی به بیمارستانها و امکان ادامه روند درمان در منزل تاکید کرد. در این راستا دو شرکت تولید کننده دانش بنیان داخلی نفس یار طب و احیا گستر طب فرایند در حال تولید این دستگاهها با سطح فناوری مناسب داخلی هستند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.