شناسه : 72289
امروز دوشنبه 1400/06/22 - 09:41
نویسنده : mohammad rezaeian
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور تاکید کرد:

خواستار افزایش نقش پذیری بخش خصوصی در دولت جدید

حیدری عنوان کرد: اکنون دولت در تدوین برنامه و نظارت بر اجرای آن از اصناف و فعالان اقتصادی کمک خواسته و خواستار افزایش نقش پذیری بخش خصوصی و کاهش تصدی خودش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،محمد حیدری جانشین سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در نشست راه اندازی دفتر شورای‌عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان کردستان عنوان کرد:اشاره به تقویت نقش فعالان بخش خصوصی به تصمیم سازی و تصمیم گیری های کلان اقتصادی که گامهای نخست در تدوین سیاست‌های برنامه هفتم با کمک اصناف و بازار و فعالان اقتصادی در سال گذشته در مجمع تشخیص برداشته شد.

حیدری افزود:اکنون دولت در تدوین برنامه و نظارت بر اجرای آن از اصناف و فعالان اقتصادی کمک خواسته و خواستار افزایش نقش پذیری بخش خصوصی و کاهش تصدی خودش است.

جانشین سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: بسیج تخصصی فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران در راستای سیاستهای بسیج اصناف، به دنبال تسهیل گری و روان سازی این مهم است و در این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: ما در مقام اقدام، با محوریت اصناف و فعالان اقتصادی به دولت ثابت کردیم که بخش خصوصی در تولیدوخودکفایی و صادرات ماسک، تولید اکسیژن سازهای خانگی، بیمارستانی و حتی مخازن کرایوژنیک اکسیژن مایع و در دنیا محدود کشوری تولید کننده آنها هستند تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرده اند.

محمد حیدری در پایان افزود: زنجیر تامین امین در کشور، از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی دعوت می کند تا برای تولید و واردات کالاهای مورد نیاز اساسی با شیوه های نوآورانه و تهاتری تحریم ها را بی اثر کنند.

فعالان اقتصادی


 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.