شناسه : 72276
امروز چهارشنبه 1400/06/03 - 11:40
نویسنده : mohammad rezaeian
سردار سلیمانی:

رزمایش «عاشقان ثارالله» سازمان بسیج اصناف در جهت کمک به طرح شهید سلیمانی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمایش سراسری عاشقان ثارالله که توسط سازمان بسیج اصناف برگزار شد در جهت کمک به طرح شهید سلیمانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، رزمایش سراسری "عاشقان ثارالله"به منظور مقابله با بیماری کرونا و در قالب کمک های مومنانه صبح امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی در مجتمع فرهنگی ولیعصر(عج) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه ی این مراسم درجمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یک طرح مردم پایه و با همکاری با وزارت بهداشت در سراسر کشور در حال اجرا است. با تاکید رهبر انقلاب این طرح تشدید شد و در حوزه بیماریابی و نظارت ها و حوزه های دیگر مثل توزیع بسته های معیشتی فعالیت های خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به توزیع یک میلیون ماسک به صورت سمبولیک و سایر کمک ها در کنار دستگاههای استانی و شهرستانی، خاطرنشان کرد: رزمایش سراسری عاشقان ثارالله که توسط سازمان بسیج اصناف برگزار  شد در جهت کمک به طرح شهید سلیمانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: کارهای مفصلی انجام شده و انشاالله در یک بازه زمانی شاهد بهبود شرایط و کاهش فوتی ها باشیم. دراین رزمایش تعداد ۳۲۴ عدد دستگاه اکسیژن سازخانگی وکپسول اکسیژن دراختیار بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت .

سردار سلیمانی افزود: همچنین تعداد ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، ۱۱۰ هزاربسته لوازم التحریر"درقالب طرح یک کاسب-یک دانش آموز" ، هزار قلم جهیزیه و یک میلیون عدد ماسک درقالب طرح «همیاران سلامت» توزیع می شود.

همچنین سردار غلامرضا سلیمانی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: از ابتدای آمدن ویروس کرونا رهبر انقلاب همه مردم و مسئولان را در مقابله هوشمندانه با این ویروس فراخواندند.

وی با اشاره به این که مردم ایران که در دوران دفاع مقدس حضور در صحنه را به منحصه ظهور رساند، ادامه داد: در مقابله با ویروس کرونا نیز به رهبری رهبر انقلاب این اتفاق افتاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: در رابطه با تولید نیازهای درمانی این بیماری در دنیا اتفاقاتی افتاد و راه زنی ها  انجام شد. ما نیز نیازهایی داشتیم و برای تولید و تامین آن در شرایط تحریم به میدان آمدیم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: تلاش برای ساخت واکسن نیز که نیاز کشور بود برخلاف سم پاشی های دشمنان در شش مسیر مطمئن در جریان است و این علیرغم خرید واکسن از راه های مطمئن است.

وی ملت ایران را یک ملت هوشمند، منسجم، بیدار و تحت رهنمودهای رهبر انقلاب خواند و گفت: بسیج هم  در جهت دستگاههای مختلف تلاش خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: در روزهای اول ما ماسک کافی را نداشتیم و الان باید استفاده از ماسک را ترویج کنیم و قدرت تولید به حد کافی وجود دارد.

برچسب ها
0 دیدگاه