شناسه : 72271
امروز شنبه 1400/05/23 - 13:16
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور مطرح کرد:

آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن با ظرفیت بخش خصوصی / ‏ باید همگی وسط میدان بیاییم و کار مقابله با کرونا را دنبال کنیم

حسن پور از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن خبر داد و گفت: با حضور جدی وارد کنندگان به هر میزانی که تخصیص ارز داده شود، آمادگی انجام این کار را داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،نشست هم اندیشی و اجرایی اصناف و بسیج اصناف در خصوص بیانات مقام معظم رهبری پیرامون مقابله با کرونا صبح امروز با حضور غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف، نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران و محمد باقر مجتبی دبیر کل اتاق اصناف ایران همراه در مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) برگزار شد.

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مسئله اول کشور کرونا است.

وی افزود: ما در جنگ واقعی با کرونا قرار گرفته‌ایم و این مهم است که چگونه باید با مسئله‌ی اول کشور برخورد کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه اگر همه ظرفیت‌های اصناف و اتاق‌های صنفی را پای کار نیاوریم موفق نمی‌شویم، اضافه کرد: اعلام آمادگی کردیم که بحث واکسیناسیون اصناف را در اولویت قرار دهیم. مساجد و امامزاده‌ها ظرفیت‌های بزرگی دارند که جهت اختصاص به واکسیناسیون اعلام همکاری کرده‌اند.

حسن پور از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن خبر داد و گفت: با حضور جدی وارد کنندگان به هر میزانی که تخصیص ارز داده شود، آمادگی انجام این کار را داریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک ساز و کاری را وزارت بهداشت آماده کند، زمانی که پزشکان یک نسخه را تجویز می‌کنند، نسخه‌ها در یک سامانه باشند و رده‌های بسیج این نسخه‌ها را از مردم بگیرند و داروها را تهیه و به مردم تحویل دهند.

مسئول سازمان بسیج اصناف به طولانی بودن صف‌های تامین دارو اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات در صف داروخانه‌ها حضور دلالان در صف داروخانه‌ها ست. با این طرح و با همکاری بسیج می‌توان دلالی در صف داروها را حذف کرد.

حسن پور با بیان اینکه احتمال تمدید محدودیت‌ها وجود دارد، تصریح کرد: اگر مسئله اول کشور کرونا ست همه ما باید تبعیت کنیم و از کل مجموعه‌ی بسیج باید یک صدا بیرون آید.

وی یادآور شد: هر تصمیمی ستاد ملی کرونا گرفت ما مجبوریم که به وسط میدان بیاییم و تبعیت کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف با اشاره به اینکه در خصوص تامین ماسک هیچ مشکلی نداریم، مطرح کرد: در ابتدای ماه محرم میلیون‌ها ماسک به صورت رایگان توسط بسیج اصناف توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه در تامین اکسیژن طرح نذر نفس راه افتاده است و آمادگی داریم که این طرح را توسعه بدهیم، افزود: باید همگی وسط میدان بیاییم و کار مقابله با کرونا را دنبال کنیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.