شناسه : 72221
امروز شنبه 1400/03/29 - 10:07
نویسنده : mohammad rezaeian
حضور هوشمندانه شما در حماسه‌ انتخابات روز جمعه رو تبريک عرض

بیانیه مشترک سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور و شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران خطاب به ملت شریف و سربلند ایران اسلامی

این اقبال عمومی وظیفه سنگر نشینان اقتصادی بخصوص بسیجیان در قشر اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی را دو چندان می گرداند.باید با همدلی و همفکری بخش های مختلف اقتصادی بخصوص تلاشگران بخش خصوصی راهکارهای برون‌رفت از معضلات اقتصادی موجود را یافت، با اتکا به توان و نیروهای داخلی و توجه به اقتصاد جهانی با محوريت معاشرت با همسایگان و مظلومان جهان، مسیر زياده خواهی مستكبران جهانی را مسدود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،مقام معظم رهبری: "هر عملی و اقدامی از شما که دشمن از آن ناخشنود باشد، در پیشگاه پروردگار یک عمل صالح است. ۱۴۰۰/۳/۲۶"

ملت شریف و سربلند ایران اسلامی

ضمن تشکر از حضور هوشمندانه شما در حماسه‌ انتخابات روز جمعه و تبريک این پیروزی شکوهمند،  الحمدلله با رأی خود لبخند رضایت بر چهره دلربای حضرت حجت ابن الحسن (عج) و مقام معظم رهبری نشاندید و رضایت خاطر شهیدان گلگون کفن وطن را بدست آوردید.

جهاد در سنگر انتخابات پایان یافت، اما برای جامعه‌ ای هدف دار و عزتمند هیچگاه رخوت و سستی روا نیست. موج دریا جز در ساحل امنیت آرامش نخواهد یافت.

امروز وظیفه دوستداران این مرزو بوم بیش از گذشته است.
رأی مردم‌ نشان دادکه اصل نظام با تمام مشکلات موجود، مورد تایید است.
 باید به شکرانه داشتن چنین مردم‌ فهیم و هوشمند سر سجده به درگاه ربوبیت سایید، و عهد کرد با تمام وجود در خدمت جامعه‌ ای اینچنین پر عظمت بود.

این اقبال عمومی وظیفه سنگر نشینان اقتصادی بخصوص بسیجیان در قشر اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی را دو چندان می گرداند.

 این مهم جز با درخواست مددهای الهی امکان پذیر نخواهد بود.
باید با همدلی و همفکری بخش های مختلف اقتصادی بخصوص تلاشگران بخش خصوصی راهکارهای برون‌رفت از معضلات اقتصادی موجود را یافت، با اتکا به توان و نیروهای داخلی و توجه به اقتصاد جهانی با محوريت معاشرت با همسایگان و مظلومان جهان، مسیر زياده خواهی مستكبران جهانی را مسدود کرد.

بياد داشته باشیم که این پیروزی میسر نبود مگر به دعای بندگان خوب خدا و عنایت حضرت حق،  باید به فرموده امام راحل ره در تاريخ  ۱۵ فروردین ۱۳۶۵  توجه کرد" خدای ناکرده غرور از پیروزی ها باعث سستی در تکلیف یا بی‌دقتی در برنامه‌ها نگردد. "
همان راهنما و مرشد مردم‌ غیور ایران فرموده " من با کمال تواضع، از این مدافعان پیروز می‌خواهم که هیچ گاه از نصرت حق و توکل بر خدای بزرگ غافل نباشید و مَا النَصرُ إلَّا مِن عِندِ اللهِ العزیزِ الحکیمِ.

بر فراز باد پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران

شورایعالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران

    سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

برچسب ها
0 دیدگاه