شناسه : 72158
امروز پنجشنبه 1400/03/20 - 14:04
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد:

حضور مردم در صحنه ی انتخابات نشان دهنده پویایی و آگاهی مردم نسبت به مسائل است

سعید ممبینی بیان کرد: یکی از اتفاقات خیلی مهم و تعیین کننده در جوامع بحث انتخابات است و در کشور ما هم مقاطع مختلف و مناسبت های مختلف انتخاباتی را داریم، حضور مردم در صحنه ی انتخابات نشان دهنده پویایی و آگاهی مردم نسبت به مسائل است که در واقع در جامعه اتفاق می افتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف اهواز در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور ضمن دعوت از همه اصناف وبازاریان برای شرکت گسترده درانتخابات عنوان کرد: یکی از اتفاقات خیلی مهم و تعیین کننده در جوامع بحث انتخابات است و در کشور ما هم مقاطع مختلف و مناسبت های مختلف انتخاباتی را داریم، حضور مردم در صحنه ی انتخابات نشان دهنده پویایی و آگاهی مردم نسبت به مسائل است که در واقع در جامعه اتفاق می افتد

رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد: یکی از انتخابات مهم. و تعیین کننده انتخاب ریاست جمهوری است که هر چهار سال یکبار در کشور ما شاهد آن هستیم .تاثیر این جور انتخابات شکل گیری دولت ها است، دولت هایی که  با اعلام برنامه های خود در حوزه های مختلف در حقیقت مردم را آگاه می کنند نسبت به موضوعاتی که بنا هست در دستور کار آن دولت قرار بگیرد.

وی افزود: یکی از جوامعی که بیشترین تاثیر را در انتخابات های مختلف شاهد است حوزه فعالین اقتصادی و اصناف هستند. اصناف با توجه به کسوتی که در جامعه دارند جمعیت قابل توجه ای که دارند تاثیری که از سیاست های به ویژه اقتصادی دولت ها می گیرند انتخابات ریاست جمهوری براشون حائز اهمیت است بنابراین ما ضمن اینکه توصیه می کنیم همه‌ی مردم در انتخابات پیش رو شرکت فعال داشته باشند و با بررسی برنامه های کاندیداهای مختلف به بهترین انتخابی که ممکنه است برسند عمل بکنند رای بدهند و مشارکت داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف اهواز بیان کرد: اصناف هم که در طی چند سال اخیر شاهد فشارهای زیاد اقتصادی بودند با بررسی برنامه های کاندیداها حضوری پرشور و جدی در امر انتخابات ریاست جمهوری و البته انتخابات شوراهای شهر را هم که تصمیمات شوراهای شهر به طور مستقیم به کسب و کار ها به ویژه اصناف اثر می گذارند شرکت بکنند.

وی در پایان بیان کرد: از رئیس جمهور محترم منتخب هم ما انشاالله انتظار داریم با توجه ویژه به مباحث اقتصادی به ویژه وضعیت معیشت مردم و بخصوص شرایط کمک به وضعیت اقتصادی کسب و کارها کاری بکنند که به یاری خدا ما شاهد شکوفایی باشیم.

برچسب ها
0 دیدگاه