شناسه : 72111
امروز چهارشنبه 1400/02/15 - 20:10
نویسنده : mohammad rezaeian

بیانیه اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ایران به مناسبت روز قدس

مبارزه همه جانبه با رژیم صهیونیستی بویژه در عرصه اقتصادی از اصول لاینفک نظام اسلامی و مردم شریف ایران است و جامعه بزرگ اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور به این اصول تا محو کامل رژیم صهیونیستی پایبند خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور: بیانیه اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ایران به شرح ذیل می‌باشد.

حضرت امام خمینی (ره)؛
"روز قدس، روز اسلام است"

همواره جمعه آخر ماه مبارک رمضان، یادآور پیام تاریخی امام راحل عظیم الشان است که با هوشمندی و صلابت این روز را روز قدس نام نهادند.
روزی که هر ساله در جهان اسلام  موجی را برای حمایت مظلومان فلسطین ایجاد نموده و آزادگان دنیا را به سمت حمایت از آرمان فلسطین سوق می دهد.

انقلاب اسلامی ایران که پرچم دار حمایت از فلسطین است همواره بر موضع خود پافشاری نموده و ملت بزرگ ایران بویژه اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی به این آرمان متعهد بوده و در کنار سایر ملل مسلمان فریاد آزادی قدس را سر می دهند.

در شرایط حساس کنونی و بعد از پیروزیهای غرور آفرین جبهه مقاومت به فرماندهی سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، نوبت به اضمحلال کامل رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی رسیده و حرکات مذبوحانه این رژیم از استیصال و ضعف است و قطعا نابودی این رژیم را سرعت خواهد بخشید.

مجددا تاکید مینماییم که مبارزه همه جانبه با رژیم صهیونیستی بویژه در عرصه اقتصادی از اصول لاینفک نظام اسلامی و مردم شریف ایران است و جامعه بزرگ اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور به این اصول تا محو کامل رژیم صهیونیستی پایبند خواهند بود.

اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ایران

رمضان المبارک- 1400 هجری شمسی

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.