شناسه : 72085
امروز سه شنبه 1400/01/24 - 09:21
نویسنده : mohammad rezaeian

جهان اروم اُیاز مصداق اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: کارخانجات نساجی جهان اروم اُیاز مصداق کامل اقتصاد مقاومتی و تولید ملی و الگویی برای دیگر تولیدکنندگان داخلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،غلامرضا حسن‌پور در بازدید از کارخانجات نساجی جهان اروم ایاز اظهار کرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدیی‌ها" نامگذاری کرده‌اند، کارخانجات نساجی جهان اروم اُیاز توانسته با تکیه بر نیروی جوان متخص به واحدی موفق تبدیل شود.

وی عنوان کرد: قریب به 80 درصد مواد اولیه مورد نیاز این واحد تولیدی در داخل کشور با کیفیت بسیار مطلوب تولید و علاوه بر تامین نیاز داخلی، سرمایه‌گذاری‌هایی برای صادرات و بازارهای هدف انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور بیان کرد: کارخانجات نساجی جهان اروم اُیاز به عنوان یکی از واحدهای تولیدی موفق در کشور با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته و توان و ظرفیت نیروی کار ماهر به الگویی برای دیگر تولیدکنندگان داخلی تبدیل شده است.

حسن‌پور ادامه داد: با اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی و به دنبال آن افزایش نیروی کار، این کارخانجات به مراتب سهم بیشتری را در تامین کالای مورد نیاز کشور و تقویت تولید داخلی ایفا خواهد کرد.

وی از کارخانجات نساجی جهان اروم اُیاز به عنوان مصداق کامل اقتصاد مقاومتی و تولید ملی یاد و تاکید کرد: آنچه مهم است اینکه تولید داخلی نه تنها در مضامین شعار سال بلکه همواره تقویت شده و  با برداشتن موانع پیش روی آن، کشور از واردات در حوزه‌های مختلف بی‌نیاز شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: از این‌رو و با هدف تقویت صنعت نساجی و پوشاک، رونق بخشیدن به صادرات و رفع موانع احتمالی در تامین مواد اولیه ارتباطات گسترده‌ای با مجلس، وزارتخانه‌ها و مجموعه بانک‌ها برقرار شده و با رصد و احصاء کاستی‌های احتمالی، به تریبونی برای بیان مشکلات تولیدکنندگان تبدیل می‌شویم.

حسن‌پور تصریح کرد: بر این اساس با حمایت، رونق بخشیدن و جهش تولید داخلی، کاهش هزینه‌ها و عرضه تولیدات کیفی و کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه با قیمت‌های مناسب می‌توان نمود آن در معیشت و زندگی مردم مشاهده کرد.

وی از تولیدکنندگان داخلی به عنوان سربازان جنگ اقتصادی یاد کرد و که در شرایط تحریم‌ها و اعمال فشارهای اقتصادی سهمی بسیار تعیین‌کننده در کاهش واردات و خودکفایی کشور ایفا می‎‌کنند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.