شناسه : 72037
امروز دوشنبه 1399/12/25 - 09:18
نویسنده : mohammad rezaeian

طراحی و تولید پوشش ایرانی اسلامی اصلی ترین هدف "گروه تولیدی گوهر"

احد فراهانی طی گفتگویی با بیان اینکه گروه تولیدی گوهربا مجوز رسمی کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک فعالیت می کند اظهارداشت: گروه تولیدی گوهراز سال ۱۳۹۱ با تولید ۴محصول کار خود را آغاز نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، گوهر مجموعه ای است که در قالب یک طرح اقتصادی به نام زیبنده ترین گوهر، ۵سال  مورد مطالعه قرار گرفت و  با هدف تولید محصولات حجاب پابه عرصه گذاشت.

مدیر عامل مجموعه گوهر تصریح کرد: اهداف کلان این مجموعه موسس و مدیران را برآن داشته تا با توکل برخدای منان  و برنامه ریزی صورت گرفته یک برند معتبر را به جهان اسلام معرفی نمایند.و آنچه این انگیزه را به واقعیت رسانده باور تجارب ، توانمندی ها ، قابلیتها و استعدادهای کم نظیر جوانان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به اینکه طراحی و تولید پوشش ایرانی اسلامی به عنوان یکی از ارزشمندترین فرهنگ کشور عزیزمان، اصلی ترین هدف این مجموعه را تشکیل می دهد افزود:  به همین دلیل در تمامی ارکان این مجموعه، از بالاترین سطوح مدیریتی و سیاست گذار همچون موسس مدیرعامل ، مدیران ارشد و … تا عملیاتی ترین و اجرایی ترین سطوح همچون طراحان ، مدیران تولید و… به این مهم پرداخته اند.

وی با اعلام این مطلب که گروه تولیدی گوهر پس از برداشتن قدم های اول امروزه به عنوان یکی از صادر کننده های برتر در عرضه محصولات عفاف و حجاب شناخته  شده است بیان داشت:این مجموعه  یکی از موفق ترین تولید کننده های کشور است که با  هدف قراردادن شاخص هایی همچون تولید برتر و صادرات محور، احترام به حقوق مصرف کننده،تنوع در تولید بر اساس نیاز مشتری، جوانگرایی در عرصه تولید و مدیریت، توجه خاص به تحقیق و توسعه و اموزش نیروی انسانی توانسته است در مدت کوتاهی اعتبار و اعتماد مناسبی نزد مشتریان داخلی و خارجی داشته باشد

وی از ایجاد ۴۷۰شغل مستقیم و غیر مستقیم در مدت فعالیت این مجموعه خبرداد وایجاد ۲۵شغل خانگی برای بانوان سرپرست خانوار را از افتخارات این مجموعه  دانست.

فراهانی با بیان اینکه این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ و مدهای ایرانی اسلامی با طراحی تولید و عرضه محصولات حجاب اقدامات خوبی داشته است تصریح کرد:محصولات ان به کشورهایی همچون ترکیه، آذربایجان،عراق،پاکستان،مغولستان،هند و تاجیکستان صادر می شود.

این  تولید کننده برتر ادامه داد: گروه تولیدی گوهرعنوان تامین کننده بیش از ۱۸۰ فروشگاه عرضه کننده پوشاک و ملزومات حجاب می باشد و هدف  این مجموعه با دارا بودن بیش از ۲۸خط تولید و عرضه  بیش از ۱۲۰۰محصول طراحی مدهای ایرانی و اسلامی در زمینه عفاف و حجاب است.

به گفته وی از نمونه تولیدات گروه تولیدی گوهر می توان به  شال ، روسری انواع چادر زنانه،مقنعه و ملزومات حجاب شامل شلوار، زیور الات و ست جشن تکلیف اشاره  کرد.  ضمن اینکه این مجموعه بیش از ۷۰۰مدل زیور الات طراحی و تولید کرده است.

وی در بخش پایانی گفتگوی خود اضافه کرد: با توجه ب رکود حاکم بر بازار و علیر غم تعطیلی بسیاری از واحد های عرضه کننده پوشاک،  این محمعه توانسته است در راستای رونق تولید گام هایی مهمی بردارد و سعی در تولید محصولات جدید نموده است.

فراهانی همچنین گفت: استعداد یابی و ایجاد فرصت برای جوانان از اهدافی است که این مجموعه دنبال می کند.

وی گفت: ما اماده ایم علاوه بر خطوط تولیدی مجموعه، از ظرفیت خاموش شده دیگر کارگاه های تولیدی ها طبق استانداردهای الگو و دوخت گوهر استفاده نماییم.

فراهانی افزود: گوهر با توجه به تولیدات انبوه و  تنوع در تولیدات پیشنهاد ویژه ای برای تامین فروشگاه داران و علاقه مندان به نمایمدگی این برند معتبر می باشد.

وی تصریح کرد: استراتژی حمایت از مصرف کننده نهایی همیشه در دستور کار ما بوده است و با استراتژی همیشه شعارمان برای مشتریان، شعار تضمین کیفیت و تضمین قیمت بوده است .

این تولید کننده موفق بیان داشت: تولیدات گوهر بصورت حجمی و مزونی می باشد که از تمام شهروندان دعوت می شود از دفتر مرکزی در مرکز حجاب کشور واقع در  قم میدان سعیدی مجتمع تجاری سیرنگ نیم طبقه دوم واحد ۶۱۵ دیدن فرمایند.

وی ادامه داد: همچنین گوهر پویشی با نام دست مهربانی گوهر را پشتیبانی می نماید که هم اکنون ۵ کودک یتیم را تحت پوشش دارد،ضمن اینکه این مجموعه در جهت مسولیت های اجتماعی خود از خانم های بدسرپرست و بی سرپرست حمایت می نماید.

مشاهده گزارش های تصویری از اینجا

مشاهد ویدیو و موشن گرافی از اینجا

گروه تولیدی گوهر

گروه تولیدی گوهر

گروه تولیدی گوهر

گروه تولیدی گوهر

گروه تولیدی گوهر

گروه تولیدی گوهر

 

منبع: سایت خبری سلام بازار

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.