شناسه : 72026
امروز شنبه 1399/12/23 - 10:46
نویسنده : mohammad rezaeian

ارائه ی رایگان خدمات خوردویی از ۲۰ اسفندماه تا ۲۰ فروردین در کرمان

محسن فرازمند گفت:در یک طرح داده شده از سوی اتحادیه ی تعمیرکاران از ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ به مدت یکماه خودروهای مردم کرمان رایگان تعمیر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،محسن فرازمند رئیس اتحادیه تعمیرکاران کرمان در خصوص خدمات صنف تعمیرکاران کرمان گفت: با توجه به گذشت یکسال از شیوع بیماری کرونا و به وجود آمدن مشکلات مالی و روانی بر مردم ، اتحادیه تعمیرکاران تصمیم گرفت تا کاری  چند منظوره آغاز کند.

وی ادامه داد: در یک طرح داده شده از سوی اتحادیه ی تعمیرکاران و با همکاری بسیج اصناف و فعالان اقتصادی شهید میرکمالی شهرستان کرمان از ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ به مدت یکماه خوردوهای مردم کرمان رایگان تعمیر و تنظیم می شود.

فرازمند با بیان این که این طرح برای اولین با در کرمان اجرا می شود، عنوان کرد: در این طرح تعدادی تعمیرکار و تنظیم موتور بر اساس سابقه کار، تعداد پرسنل، فضای فیزیکی و تخصص انتخاب شده اند تا به خودروی مردم کرمان بر اساس چک لیست های داده شده از سوی اتحادیه به صورت رایگان خدمات ارائه دهند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران کرمان  با اشاره به این که چک لیست تعمیرکاران ۲۰ موردی و تنظیم موتور ۱۰ موردی است، توضیح داد: به دنبال این هستیم که مردم به صورت رایگان از این خدمات بهره مند شوند و درپایان کارهای انجام شده توسط تعمیرکاران و یا تنظیم موتور ذیل نامه ای با امضای فردی که برای خودرویش خدمات دریافت کرده است، آن را تایید کند.

وی در خصوص اهداف این طرح گفت: به دنبال این هستیم با تعمیر و تنظیم موتور از بروز خسارات احتمالی موتور در آینده جلوگیری کنیم  ضمن این که در کنار تعمیرات ماشین مشاوره رایگان نیز به صاحبان خودرو داده می شود.

فرازمند ادامه داد : از جمله اهداف دیگر این طرح این است که بعد از تنظیم و تعمیر اتومبیل از آلودگی محیط زیست نیز جلوگیری می شود ضمن این که مانع هدر رفت سرمایه ملی که بنزین است، می شویم از طرفی مصرف کننده را به واحدهای صنفی تعمیرگاه ها وصل کرده ایم.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران کرمان بیان کرد: این طرح برای اولین بار در کشور برگزار می شود و به نظرم تمام این طرح برد برد است چرا که مصرف کننده، منابع ملی و تعمیرکاران در این طرح سود می برند.

وی تشریح کرد: اتحادیه در این بین مصرف کننده را به تعمیرکاران منتخب وصل می کند و تعمیرکاران باید با نحوه و نوع برخورد خود بتوانند مشتری مداری کنند البته مردم می توانند در صورت شکایت از واحدهای صنفی به سایت www.kermanmechanic.ir مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

فرازمند بیان کرد: این طرح در ابتدا توسط بسیج اصناف مطرح شد که در ابتدا قرار بود این طرح برای نیازمندان اجرا شود اما با هماهنگی مسئولان بسیج و اتحادیه برای همه مردم به اجرا گذاشته شد.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.