شناسه : 71982
امروز شنبه 1399/12/02 - 11:41
نویسنده : mohammad rezaeian
جانشین بسیج اصناف کشور در سفر به استان کرمان

شعار بسیج اصناف هدایت، حمایت و نظارت است

جانشین بسیج اصناف کشور گفت: در کنار تولید و توزیع مناسب در بازار، شعار بسیج اصناف هدایت، حمایت و نظارت است که با راه‌اندازی شبکه کاسبان امین مسائل و مشکلاتی نظیر تامین و توزیع مایحتاج مردم به حداقل رسانده شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، مهندس حیدری جانشین سازمان بسیج اصناف کشور به منظور نظارت و بازدید از حوزه های بسیج اصناف وسازمان بسیج اصناف استان کرمان به این استان سفر کرد.

مهندس محمد حیدری شلمانی به منظور نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان سیرجان از واحد های توزیع در این شهرستان بازدید به عمل آورد.

در ادامه سفر یک روزه جانشین بسیج اصناف کشور به شهرستان سیرجان، وی از کارگاه های تولید ماسک و تولید مواد ضد عفونی کننده بازدید کرد و
مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان با هدف بررسی و رفع موانع و به منظور بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید و تولید کنندگان با حضور مسئولان شهرستانی بررسی شد.

جانشین بسیج اصناف کشور در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار سیرجان خبر گفت: شهرستان سیرجان جز شهرهای صنعتی و تولیدی کشور محسوب می شود و این شهرستان قابلیت این را دارد که نیاز استان کرمان و استان های همجوار را در بحث مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده و تجهیزات پزشکی را تامین کند.

مهندس حیدری گفت: طی بازدیدی که از چند واحد تولیدی داشتیم تجهیزات و دستگاه های این واحد های تولیدی به صورت بومی در خود شهرستان طراحی و ساخته شده است.

وی بیان کرد: بسیج اصناف کشور در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی که دچار مشکل هستند کوشا است و در حد توان برای بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید و تولید کنندگان یاری رسان تولید کنندگان می باشد.

جانشین بسیج اصناف کشور اذعان کرد: در کنار تولید و توزیع مناسب در بازار، شعار بسیج اصناف هدایت، حمایت و نظارت است که با راه‌اندازی شبکه کاسبان امین مسائل و مشکلاتی نظیر تامین و توزیع مایحتاج مردم به حداقل رسانده شده است

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.