شناسه : 71935
امروز شنبه 1399/11/18 - 09:51
نویسنده : mohammad rezaeian

بیانیه بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به‌عنوان یک عامل اثرگذار بر سرنوشت جهان، این ایام را به آحاد ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،در تاریخ حیات بشر روزهایی هست که در سرنوشت جهان تاثیرگزار است و مسیر حیاط بشر را دگرگون می‌سازد. یکی از شگفتی‌های قرن اخیر پیروزی خون بر شمشیر و مشت بر سلاح‌های زور مداران تاریخ است. رژیمی تا بن دندان مسلح و با حمایت کامل قدرت‌های شرق و غرب در مقابل مردمی ایستاد که به‌جز عنایت و امداد خداوند هیچ‌یک از ابزارهای ظاهر قدرت مادی بشری را نداشتند. این ملت با سلاح الله‌اکبر و لشکر رعب الهی بر حکومت فاسد پهلوی پیروز شد. چشم حامیان او از حدقه بیرون زد.

این مردم پرشور و با عنایت حضرت حق یک کشور سلطه‌پذیر را تبدیل به الگوی مقاومت در جهان کرد. کشوری که تمام ثروت و استعداد خود را قربانی هرس‌های زور مداران تاریخ می‌دید؛ با قیام علیه آنان به الگوی حماسه، شجاعت، علم و مقاومت برای تمام آزادی خواهان جهان تبدیل گردید.

مردم هوشیار و فهیم ایران در بزنگاه‌های تاریخی با اراده مستحکم خود توطئه‌های دشمن و عوامل نفوذی داخلی آنان را خنثی کرده و هر روز صفحه‌ای زرین برای تاریخ ایران رقم زدند. در این مسیر پرفرازونشیب خون‌های پاکی بر زمین ریخته و نهال نوپای انقلاب را به درختی تناور تبدیل کرد که شاخه‌های پربار آن به آسمان کشیده شده و ریشه‌های عمیق آن طوفان‌های بزرگ دشمنان را خنثی ساخته است.

امروز شاهد یک کشور پر اقتدار و اثرگذار در صحنه‌های مختلف علمی، سیاسی و نظامی جهان شده‌ایم. ان شاء الله با پشت سر گذاشتن جنگ اقتصادی در این میدان هم آثار قابل‌توجه خواهیم آفرید.

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران ضمن تبریک ایام باشکوه دهه فجر به تک‌تک آحاد ملت از درگاه ایزد منان درخواست دارد که به حرمت خون شهیدان بار دیگر این ملت مظلوم اما سر افزار را از امتحانات پیش رو سربلند بیرون آورد و با رفع بیماری از جامعه ما همچون موارد دیگر فتنه دشمنان علیه این مردم؛ کلیه دشمنان اقتصاد ملت را به دامان خودشان بازگردانده و امر معیشت مردم را از تنگناها بیرون بیاورد.

در پایان با درود بر روح پرفتوح امام امت و شهیدان آرمیده در گوشه گوشه این خاک پرگهر ضمن آرزوی طول عمر و عنایات خاص حضرت حق به رهبر معظم انقلاب درخواست عاجزانه فرج مولا و سرو جهان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.