شناسه : 71902
امروز چهارشنبه 1399/11/08 - 10:47
نویسنده : mohammad rezaeian
با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و معاون وزیر اقتصاد؛

تودیع و معارفه فرمانده بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی

در این مراسم از زحمات برادر ارجمند جناب دکتر زمانی به پاس قبول مسئولیت چندین ساله فرماندهی بسیج وزارت اقتصاد و دارایی قدردانی شد و طی حکمی جناب آقای صادقیان کیا به عنوان جانشین مرکز اختیارات فرماندهی را به عهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر غلامرضا حسن پور در مراسم تودیع و معارفه بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: فعالیت های وزارت خانه در حوزه فعالیت های اقتصادی است و تعاملی  که میان اصناف  و بازاریان و فعالان اقتصادی  ایجاد میشود میتواند مردم را امیدوار بکند که فضای همدلی برقرار است.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، افزود: بسیج به دنبال ارتباط مردم با وزارت خانه است که درکتر زمانی در سمت فرماندهی بسیج این وزارت خانه این عمل را به خوبی پیاده کرد.

حسن پور ادامه داد: همراهی و همدلی خوب وزارت خانه در بحث کرونا منجرب به اتفاقات خوبی در کشور شد.

رئیس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی عنوان کرد: اصناف ،  بازاریان و فعالان اقتصادی همراهی خوبی در کنترل بیماری کووید 19 داشتند و در مواقعی به تعطیلی کسب وکار آنها منجرب شد از وازرت امور اقتصاد و دارایی  می خواهیم که نگاهی ویژه و منصفانه در اخذ مالیات  برای این قشر از جامعه داشته باشد.

حسن پور همچنین در این مراسم از زحمات برادر ارجمند جناب دکتر زمانی به پاس قبول مسئولیت چندین ساله فرماندهی بسیج وزارت اقتصاد و دارایی قدردانی کرد و طی حکمی جناب آقای صادقیان کیا به عنوان جانشین مرکز اختیارات فرماندهی را به عهده گرفت.

در این مراسم دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و دکتر عسگری معاون وزیر وزارت امور اقتصاد و دارایی حضور داشتند.

برچسب ها
0 دیدگاه