شناسه : 71788
امروز یکشنبه 1399/10/07 - 09:40
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در سفر به شیراز مطرح کرد؛

تاکید بر لزوم همکاری نهاد های نظارتی بر بازار

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور عنوان کرد: وقتی بسیج در بازرسی موفق می‌شود که، از صفر تا صد کار را بر عهده بگیرد و همکاری شود زیرا در بازار تنها 5 درصد گرانی است و 95 درصد دیگر خارج از بازار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در دیدار با مدیرکل سازمان صمت فارس گفت: در سازمان صنعت معدن و تجارت بسیج تجار راه اندازی شده است و استان فارس پیشتاز درهمیاران بازرسی و تفاهم نامه مشترک است که حتی قبل از ابلاغ از سازمان این کار هماهنگی صورت گرفته بود.

 

وی ابرازداشت: وقتی بسیج در بازرسی موفق می‌شود که، از صفر تا صد به عهده بگیرد و همکاری شود زیرا در بازار تنها 5 درصد گرانی است و 95 درصد دیگر خارج از بازار است.

 

انحصار نهاده‌های دامی باید شکسنه شود

 

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور اظهار کرد: متاسفانه در گمرک نهادهای دامی را انحصار درست کرده اند که باید این انحصار شکسته شود و چند تجار کشور از بسیج درخواست همکاری کرده‌اند که این انحصار شکسته شود که با وزارت نفت جهت جایگزین نفت یا فراورده‌های نفتی به جای نهاده در حال رایزنی هستیم.

 

حسن پور با اشاره به اینکه بعضی از تولیدکنندگان از کلمه تولید ملی در افزایش قیمت گذاری‌ها سوء استفاده کرده‌اند،  یادآور شد: در جهت رفع این معضل باید کنترل بیشتر شود و بسیج در همه عرصه‌ها به خصوص زنجیره وزارت می تواند قبل از ورود به بازار در جهت کمک به کنترل همیاری کند که استان فارس با توجه به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر قله بودن می تواند الگوی برای سایر استان‌ها در کشور باشد زیرا در این استان همه اجناس رو به افزایش است اما قیمت ماسک رو به کاهش است.

 

فعالیت کارخانه پارچه چادر در آینده نزدیک

 

وی افزود: در آینده نزدیک کارخانه پارچه چادر که هشت سال پلمپ بوده با همکاری بسیج به زودی در جهت تامین چادر مشکی دوباره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه اقدامات فروشگاه‌های زنجیره ای باید زیر نظر اتاق اصناف هر استان باشد یادآرور شد: فروشگاه‌های زنجیزه‌ای باید در مکان‌هایی باشند که مغازه نیست زیرا در بحران همین شبکه‌های مویرگی و مغازه‌های کوچک به رفع آن کمک می‌کنند.

 

وی در پایان شعار بسیج اصناف را هدایت، حمایت و نظارت دانست و گفت: هدایت برای امور، حمایت جهت رفع مشکلات، نظارت برای ادامه فعالیت از جمله اقدامات صورت گرفته است.
 

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.