شناسه : 71599
امروز شنبه 1399/06/29 - 08:51
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور عنوان کرد:

وظیفه اصلی اصناف مشارکت در جهاد اقتصادی است

رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقصادی کشور در ادامه بازدید های استانی خود به آذربایجان شرقی سفر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر غلامرضا حسن پور در جریان سفر به شهر تبریز با تعدادی از سازندگان دستگاه تولید ماسک دراین شهر دیدار و از نزدیک با آنان به گفت و گو پرداخت.


وی در این دیدار اعلام کرد: خوشبختانه واحدهای تولیدی ساخت دستگاه ماسک دراستان آذربایجان شرقی بخشی از نیاز کشور را مرتفع نموده و آمادگی لازم برای تولید بیشتر محصولات خود را دارند.


وی در شرایط فعلی جهاد اقتصادی را وظیفه اصلی اصناف ،بازاریان و فعالان اقتصادی برشمرد و گفت: نباید شعله جهاد در کشور فروکش کند.بلکه باید با مجاهدت همه اصناف و فعالان اقتصادی از شرایط موجود خارج شده و شاهد رونق اقتصاد در کشور باشیم.


دکتر حسن پور در ادامه این سفر از بازار تبریر بویژه بازار مظفریه بازدید و از نزدیک با کسبه و اصناف دیدار و با آنان به گفت و گو پرداخت.

بازار تبریز


وی گفت: در دیدار از بازار تبریز برخی کسبه و بازاریان پیشنهادات و نکات مهمی را مطرح نمودن که قطعا تمام این موارد بررسی و پی گیری خواهد شد.


شایان ذکر است دراین بازدید،دکتر امین زاده رییس سازمان صمت استان،دکتر ندیمی رییس سازمان بسیج اصناف استان و آقای محمدی نایب رییس اتاق اصناف تبریز نیز حضور داشتند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.