شناسه : 659
امروز یکشنبه 1393/07/27 - 18:52
نویسنده : مدیر فنی
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:

بسیج اصناف و بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی توافقنامه امضا کردند/ کنگره، همگرایی و همصدایی جامعه اصناف کشور بود/ استان‌ها شناسایی شهدای اصناف را ادامه دهند

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با تأکید بر اینکه کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، همگرایی و همصدایی جامعه اصناف کشور بود از امضای توافقنامه‌ای بین بسیج اصناف و بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از مشهد مقدس، محمدابراهیم کریمی، صبح روز جمعه، 25 مهرماه، در افتتاحیه پنجمین مجمع عالی بسیج اصناف، هدف از شکل‌گیری این مجمع و شورای همفکری راهبردی را استفاده از همه نظرات عنوان کرد و افزود: این‌ها برای این شکل گرفته که ما به صورت فردی تصمیم نگیریم و به صورت فردی عمل نکنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه از بسیج اصناف استان‌ها به خاطر برگزاری باشکوه کنگره و یادواره‌های آن تشکر کرد و گفت: این یک همگرایی و همصدایی در جامعه اصناف کشور ما بود.

دبیر کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار با اشاره به اینکه سازمان بسیج اصناف کشور شناسایی شهدا را برای تکمیل بانک اطلاعات با ختم کنگره خاتمه نداده است بر شناسایی شهدا توسط بسیج اصناف استان‌ها تأکید کرد.

کریمی با اشاره به جلسه اخیر سازمان بسیج اصناف در راستای اقتصاد مقاومتی با سازمان بسیج سازندگی و توافقنامه کتبی که در جریان این جلسه امضا شده است بر نقش اصناف در توزیع محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج تأکید کرد و گفت: ما در جلسه با بسیج سازندگی از طرف اصناف اعلام کردیم که اتحادیه‌های ما در سراسر کشور فعال و آماده همکاری هستند.

به گفته وی قرار است این توافقنامه برای پیگیری به بسیج اصناف استان‌ها فرستاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.