شناسه : 658
امروز یکشنبه 1393/07/27 - 14:34
نویسنده : مدیر فنی
رئیس شورای همفکری راهبردی بسیج اصناف:

کنگره شاه‌کلید شورای همفکری بسیج اصناف در سال گذشته بود/ اصناف به توزیع تولیدات اقتصاد مقاومتی کمک کنند

رئیس شورای همفکری راهبردی بسیج اصناف، کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار را شاه‌کلید شورای همفکری در سال گذشته خواند و از اصناف و بازاریان خواست که به توزیع تولیدات اقتصاد مقاومتی بسیج کمک کنند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از مشهد مقدس، رئیس شورای همفکری راهبردی بسیج اصناف، صبح روز جمعه، 25 مهرماه، در افتتاحیه پنجمین مجمع عالی بسیج اصناف که در سالن همایش‌های هتل نخل در مشهد برگزار می‌شد ضمن تشکر از مسئولان شورای همفکری شهرستان‌ها و مسئولان بسیج اصناف استان‌ها به ارائه گزارشی مختصر از فعالیت‌های یکساله این شورا پرداخت.

محمود فقیهی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی حرکت‌های خوبی توسط بسیج در زمینه تولید انجام شده است از اصناف و بازاریان خواست که همراه با مسئولان بسیج شهرستان‌ها در زمینه توزیع به یاری مرحله تولید بیایند.

رئیس شورای همفکری راهبردی بسیج اصناف خبر داد که در حوزه امر به معروف جلساتی با اتحادیه‌های مختلف، از جمله آرایشگران، قصابان و صنف طلا و جواهر در یک سال گذشته برگزار شده است.

وی در ادامه از برخی اقدامات که توسط علی رحمانی، جانشین شورای همفکری راهبردی بسیج اصناف، با ستاد امر به معروف انجام شده است خبر داد.

فقیهی به برگزاری جلسات مکاسب در بازار تهران نیز اشاره کرد.

این فعال بازاری به همتایان خود توصیه کرد: با توجه به اینکه بزرگترین قشری که با مردم سر و کار دارند کسبه و اصناف هستند سعی کنیم رفتارمان بهترین امر به معروف برای مردم باشد.

وی با اشاره به جلساتی که در راستای تحول نقوش و نوشتار لوازم التحریر برگزار شده است تأکید کرد: باید با کمک همه برادران تولیدکننده، سامان لازم در این زمینه صورت بگیرد.

فقیهی از کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار با عنوان شاه‌کلید شورای همفکری در سال گذشته یاد کرد و افزود: در گذشته وقتی می‌گفتیم اصناف، فقط مسائل مالی به ذهن متبادر می‌شد اما دوران دفاع مقدس در این تداعی تحول ایجاد کرد.

وی تأکید کرد: رسالت ما این است که این اقدامات را به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا ماندگار بماند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.