شناسه : 655
امروز دوشنبه 1393/07/14 - 18:24
نویسنده : مدیر فنی
چهره‌های ماندگار اصناف و بازار/ 1

دیدار اعضای شورای راهبردی بسیج اصناف با حاج محسن قلهکی/ فراگیری فقه بازار و خواندن قرآن، برنامه روزانه کاسبان قدیم بود

تنی چند از اعضای شورای راهبردی سازمان بسیج اصناف کشور با یکی از چهره‌های ماندگار اصناف و بازار دیدار کردند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، جانشین این سازمان به همراه حاج محمود فقیهی و حاج علی رحمانی، رئیس و جانشین شورای راهبردی بسیج اصناف، روز پنجشنبه، 10 مهرماه، با حاج محسن قلهکی، یکی از چهره‌های ماندگار اصناف و بازار دیدار کردند.

به گفته جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، این دیدار با هدف تشکر از این چهره ماندگار اصناف و بازار به خاطر حضور در اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار و همچنین استفاده از محضر وی صورت گرفت.

حاج محسن قلهکی در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از آیت الله خوانساری، یکی از مراجع بزرگ تقلید و مبارزان علیه رژیم طاغوت، از صفا و صمیمیت کاسبان قدیم گفت.

وی برنامه روزانه کاسبان قدیم را پیش از شروع کسب بدین ترتیب توصیف کرد: نماز صبح، حاضر شدن بر سر درس مکاسب (فقه بازار)، آب و جارو کردن مغازه، خواندن قرآن.

بنا بر این گزارش حاج محسن قلهکی از معتمدان امام و رهبری است که امروز علیرغم کهولت سن با حضور در حجره خود در بازار تهران به سؤالات شرعی کاسبان در زمینه کسب و کار پاسخ می‌دهد.

دیدار اعضای شورای راهبردی سازمان بسیج اصناف کشور با حاج محسن قلهکی با شرکت در سیزدهمین سالگرد ارتحال حاج سعید امانی، از معتمدان امام و رهبری، پایان یافت.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.