شناسه : 641
امروز چهارشنبه 1393/06/12 - 15:43
نویسنده : مدیر فنی
در امتداد کنگره

جشنواره فیلم عمار مستندهای کنگره را توزیع می‌کند

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور از برگزاری جلسه مشترک مسئولان این سازمان با دبیر جشنواره عمار خبر داد.

 

غلامرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان با بیان اینکه این جلسه امروز، 12 شهریورماه، در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب در خیابان 16 آذر تهران برگزار شد از تفاهم مشترک سازمان بسیج اصناف کشور با مسئولان جشنواره فیلم عمار خبر داد.

به گفته جانشین سازمان بسیج اصناف کشور این سازمان در زمینه توزیع محصولات جشنواره عمار تلاش خواهد کرد و در مقابل جشنواره عمار توزیع مستندهای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار را بر عهده خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش در جلسه آتی که بین مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور و مسئولان جشنواره فیلم عمار برگزار می‌شود وحید جلیلی، مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب و مسئول شورای سیاست‌گذاری جشنواره عمار، نیز حضور خواهد داشت.

گفتنی است سازمان بسیج اصناف کشور در راستای تولید محتوای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار حدود 700 دقیقه مستند درباره شهدای اصناف و بازار سراسر کشور تهیه کرد که تا کنون بیش از 200 دقیقه از این مستندها از شبکه اول سیما پخش شده است.

بنا بر این گزارش جلسه با مسئولان جشنواره عمار در امتداد کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار برگزار می‌شود.

گفتنی است مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در جلسه شورای همفکری این سازمان که پیش از اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار برگزار شد درباره این کنگره گفته بود: اگر بخواهیم این ذخیره فرهنگی را با برگزاری اجلاس پایانی، تمام‌شده تلقی کنیم و آن را رها کنیم حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

وی تأکید کرده بود: شایسته است مدیران صنفی از این منبع عظیم سرشار از صداقت و ایمان به نحو احسن استفاده کنند.

اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در روزهای سوم و چهارم شهریورماه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.