شناسه : 5280
امروز شنبه 1399/03/31 - 09:17
نویسنده : mohammad rezaeian
"انالله وانا الیه راجعون"

ارتحال جهادگر مسؤل سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان سیستان وبلوچستان

برادر علیرضا بخته ای ازسربازان واقعی ولایت بودوبرای رفع گرفتاریهای مردم شریف استان بویژه درحادثه سیل اخیرچابهار وکنارک سر از پا نمی شناخت و در راه مبارزه با کرونا با حضور در تولیدیهای ماسک و اقدامات دیگرتلاش فراوانی نمود.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف کشور؛ ارتحال دوست صمیمی وبسیجی دلاور سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای مسؤل سازمان بسیج اصناف استان سیستان وبلوچستان رابراثرویروس منحوس کرونا، تسلیت عرض مینمایم.

برادربخته ای از سربازان واقعی ولایت بود و برای رفع گرفتاریهای مردم شریف استان بویژه درحادثه سیل اخیر چابهار و کنارک سر از پا نمی شناخت و در راه  مبارزه با کرونا با حضور در تولیدیهای ماسک و اقدامات دیگر تلاش فراوانی نمود.

ایشان که از موفق ترین مسؤلان استانی در مسؤلیت بسیج اصناف محسوب میشد، در تمامی مأموریتهای محوله، پرتلاش ظاهر شده و تبعیت از سلسله مراتب  از خصوصیات بارز ایشان بود.

آشنایی بنده با ایشان از زمان فرماندهی وی در حوزه بسیج اصناف شهرستان زابل بودو در چند سال اخیر نیز در مسؤلیت سازمان بسیج اصناف استان حضور داشت و با رفتار خود شیعیان و اهل تسنن را حول محور برنامه های بسیج جمع میکرد.

عشق به اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) دراو موج میزدوامیدارم این محبت وی به حضرات معصومین اورادراعلا درجات جنت جای دهد.

ضمن تسلیت مجددبه خانواده این عزیز سفرکرده به همه همرزمان ایشان درسپاه سلمان، بسیجیان،کسبه محترم،اتحادیه های صنفی، فعالان اقتصادی استان وهمه همکاران خودم در بسیج اصناف استانها تعزیت عرض مینمایم.

غلامرضاحسن پور اشکذری مسؤل سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.