شناسه : 5045
امروز سه شنبه 1398/03/21 - 12:32
نویسنده : mohammad rezaeian
مراسم تجلیل از راننده با غیرت برگزار شد؛

تجلیل از راننده آمر به معروف و ناهی از منکر سعید عابد

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که هنوز عده ای هستند که امر معروف و نهی منکر می کنند، گفت: آقای سعید عابد کار مخلصانه ای را انجام دادند و خدا آن را بزرگ کرد.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف کشو؛ غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مراسم تجلیل از راننده با غیرت سعید عابد با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که هنوز عده ای هستند که امر معروف و نهی منکر می کنند، گفت: آقای سعید عابد کار مخلصانه ای را انجام دادند و خدا آن را بزرگ کرد، وظیفه ذاتی بسیج اصناف بزرگ کردن کارهای خیر است و باید فضای سالم جامعه بر مبنای قانون و شرع حفظ شود، در مملکت اسلامی همه باید تابع قانون باشند.

غلامرضا حسن پور ادامه داد: طرحی در بسیج اصناف برای عفاف و حجاب در حال طراحی و اجرا بوده و بسیاری از کسبه به آن پیوستند ، با توسعه کسب و کار موافق بوده و به کمک آن توسعه می دهیم، امیدواریم در سال رونق تولید این اتفاق بیفتد، محور ما خداست و هر کاری برای خدا باشد،برکت پیدا می کند.

سعید عابد در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت:برخی می گفتند یک دست صدا ندارد اما دیدیم که یک دست می تواند صدا داشته باشد

حسن پور در پایان با اشاره به کمک بسیج اصناف بازسازی به پلدختر گفت: ۱۰۰واحد مسکونی با کمک های اصناف و بازاریان ساخته شد و کمک های خرد به مبالغ میلیاردی بزرگی تبدیل شد.

 

 

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.