شناسه : 5043
امروز دوشنبه 1398/03/20 - 11:03
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور اشکذری عنوان کرد:

استقبال مسؤلین بخش خصوصی و خیرین از طرح"یک بازاری_یک کالای اساسی"

رئیس سازمان بسیج اصناف بیان کرد: طرح"یک بازاری_یک کالای اساسی"برای تأمین وسایل زندگی سیل زدگان،مورد استقبال مسؤلین بخش خصوصی و خیرین قرارگرفت.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود: طرح"یک بازاری_یک کالای اساسی"برای تأمین وسایل زندگی سیل زدگان عزیز،مورد استقبال مسؤلین بخش خصوصی و خیرین قرارگرفت و یقینا اگر دو میلیون واحد صنفی و 50هزارعضواتاقهای بازرگانی درکشور،دراین طرح مشارکت نمایند،می توان این کار را به سرانجام رساند.

وی ابراز داشت: اصناف با ارائه خدمات صنفی و تخصصی خود در مناطق سیل زده درقالب گروههای جهادی متخصصین، درمناطق سیل زده حضورمنسجم تری پیدا کردند.

حسن پور گفت: از همه کسبه محترم بازار تشکر می‌کنم که اجازه نمی‌دهند تنور کمک رسانی به مردم سیل زده خاموش شود و این بزرگترین حسنی است که در بازار وجود دارد و هر هفته از گوشه کنار بازار‌های سراسر کشور این اتفاق مبارک می‌افتد و در اواسط ماه مبارک رمضان شاهد بودیم که به همت بازاریان، لوازم یدکی خیابان امیرکبیر و بازار شوش و همت مسجدیان این بازار کالا‌هایی فراهم شد تا در اختیار مردم سیل زده شهرستان پل دختر و اهواز قرار گیرد و این سومین محموله‌ای بود که از این بازار به مناطق سیل زده ارسال می‌شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تاکید کرد: امیدواریم که این اقدام نمونه و الگویی برای همه بازار‌های کشور در استان‌های مختلف باشد و شعار هر بازاری یک کالای منزل را بتوانیم در عمل محقق کنیم تا از مشکلات مردم سیل زده کاسته شود. تلاش می‌کنیم تا آخرین لحظه‌ای که نیاز است این کمک‌ها ادامه می‌یابد.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.