شناسه : 5034
امروز سه شنبه 1398/02/31 - 14:03
نویسنده : mohammad rezaeian
سلمان شریفی بیان کرد:

۱/۵ میلیارد ریال لوازم خانگی بین سیل‌زدگان پلدختر توزیع می‌شود

نماینده بسیج اصناف کشور در منطقه سیل زده پلدختر گفت: بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی بین خانواده‌های آسیب دیده از سیل در شهر پلدختر توزیع می‌شود.


به گزارش بسیج اصناف کشور، سلمان شریفی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در پلدختر، با اشاره به توزیع لوازم خانگی در بین سیل‌زدگان این شهرستان، اظهار داشت: این اقلام شامل یخچال فرش، کولر، گاز و غیره هستند که به زودی بر اساس نیاز سنجی‌ها و شناسایی‌های به عمل آمده بین سیل‌زدگان شهر پلدختر توزیع می‌شوند.

وی افزود: از روز ۱۳ فروردین ماه سال جاری گروه‌های جهادی در شهر پلدختر حضور فعال یافته و شناسایی دقیق از نظر میزان آسیب صورت گرفت.

نماینده بسیج اصناف کشور در شهر سیل‌زده پلدختر گفت: ابتدا اقلام غذایی بین سیل‌زدگان پلدختر توزیع شد و به زودی نیز لوازم خانگی بین آنها توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به گرمای شدید در پلدختر تصمیم بر آن شد منازل مسکونی که نیاز به مرمت دارند و مردم سیل زده شهر پلدختر با وجود شرایط سخت زیر چادر هستند و با مبلغ کم منازل آنها برای زندگی رو به راه می‌شود با پای کار آمدن نیروهای جهادی کار مرمت آن انجام شود.

شریفی خاطر نشان کرد: برای منازل نیز از لحاظ مصالح ، نفر و نیرو کمک می‌کنیم تا بتوان هر چه سریعتر با توجه به گرمای هوا سیل زدگان در منازل خود مستقر و از گرمای هوا در امان بمانند.

نماینده بسیج اصناف کشور در شهر سیل زده پلدختر گفت: با توجه به اینکه خانه‌های مورد نظر آماده نبود با همت نیروهای جهادی جهیزیه‌ها جهت توزیع آماده شده که به زودی بین سه زوج شناسایی شده در شهر پلدختر توزیع می‌شود.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.