شناسه : 5025
امروز چهارشنبه 1398/02/18 - 14:41
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر غلامرضا حسن پور خبر داد:

وضعیت معیشت مردم در دستور کار هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی قرار گیرد

عضو هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی مطرح کرد: اعضاء محترم هیئت عالی نظارت موضوع گرانی و گران فروشی را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف کشور؛ دکتر غلامرضا حسن پور اشکذری عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی با توجه به فرار سیدن ماه مبارک رمضان و گرانی های اخیر عنوان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که قیمت برخی اجناس به خصوص ارزاق عمومی که مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان است افزایش پیدا کرده و این باعث می شود مردم تحت فشار قرار بگیرند. حسن پور ادامه داد: برخی از افزایش قیمت ها به اصناف و مجموعه های صنفی برنمی گردد ولی بعضا اتحادیه های صنفی با طرح موضوع در کمیسیون های نظارت خواهان افزایش قیمت ها هستند که کمیسیون نظارت باید بر روی این موضوع حساسیت نشان دهد و در ماه مبارک رمضان ضمن کنترل قیمت ها از افزایش بی رویه کاملا پرهیز کنند.

وی عنوان کرد: همچنین هیئت عالی نظارت وظیفه ای در خصوص رسیدگی بر اصناف و بازار سراسر کشور دارد که رئیس این هیئت وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت است که متاسفانه هیچ عکس العملی از این هیئت عالی نظارت مشاهده نمی شود به نحوی که در زمان وزیر سابق و فعلی حتی یک جلسه هم برگزار نشده است. وقتی که بالاترین مرجع تصمیم گیری برای اصناف و بازار حتی جلساتش هم برگزار نمی شود، این رها شدگی در بازار اتفاق می افتد .

حسن پور افزود: بنده به عنوان مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی می‌خواهم که اعضاء محترم هیئت عالی نظارت موضوع گرانی و گران فروشی را مد نظر قرار دهند و جلسه فوق العاده ای در خصوص وضعیت معیشت مردم تشکیل شود.

وی در پایان افزود: همچنین کمیسیون های نظارت در استانها به ریاست صنعت و معدن و تجارت در خصوص قیمت گذاری دقت کنند و با برنامه ریزی و سیاست گذاری جلوی افزایش قیمتها در ماه مبارک رمضان و طول سال گرفته شود و همچنین سعی کنند قیمت هایی که ناعادلانه رشد پیدا کرد را به حالت اول برگردانند تا مردم در فضای ماه مبارک رمضان کمتر دغدغه مسائل معیشتی را داشته باشند .

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.