شناسه : 5023
امروز چهارشنبه 1398/02/18 - 10:01
نویسنده : mohammad rezaeian
مسئول بسیج اصناف استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛

رفع مشکلات واحدهای تولیدی البرز از تکالیف مهم مسئولان است

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان البرز حفظ و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی البرز را از تکالیف مهم مسئولان استان دانست و گفت: اجرای طرح‌های بوم‌گردی یکی از همین فرصت‌های شغلی جدید است.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف از کرج ، اولین همایش هم اندیشی در خصوص رونق تولید در استان البرز با حضور سردار مولایی فرمانده محترم سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، دکتر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و آقای حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز و رئیس اتحادیه ها و هیات های مدیره اتحادیه ها و تولید کنندگان و بازرگانان و فعالان اقتصادی استان در محل سالن شهید فهمیده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار علی محمودی مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان البرز با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۸ را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند افزود : نباید بگذاریم رونق تولید تنها در شعار باقی بماند و باید هر کاری که لازم است برای رفع موانع و مشکلات پیش روی واحد‌های صنعتی و تولیدی انجام شود تا فضای تولید استان هم حفظ شود و هم افزایش یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: بحث رونق تولید از همه مسائل در کشور مهم‌تر بوده چرا که زیربنای حل مشکلات کشور، رفع موانع پیش روی تولید است.

وی تأکید کرد: دشمن تمام عزم خود را به کار گرفته تا با مانع تراشی در حوزه تولید کشور یاس و ناامیدی را در جامعه اشاعه دهد و مسئولان با حمایت خود از تولیدکنندگان و افزایش تولیدات داخلی کشور در مقابل این توطئه ایستاده اند و امید را همچنان به مردم تزریق می‌کنند.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.