شناسه : 4998
امروز چهارشنبه 1398/01/21 - 12:44
نویسنده : mohammad rezaeian

تبریک سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

مسئول سازمان بسیج اصناف استان خوزستان در پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف از خوزستان؛ سرهنگ عسکری  مسئول سازمان بسیج اصناف استان خوزستاندر پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک و تهنیت گفت.

بسمه تعالی

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه  شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

روز پاسدار، یادآور رسالت بزرگ پاسداری از اسلام و حقیقت  مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

چه افتخاری والاتر از این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سيد الشهداء(ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان های اباعبدالله (ع) قامت برافراشته اند و جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، ابوالفضل العباس(ع)، جانفشان عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران بزرگوار با تاسی از امام سجاد(ع)، سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

اینجانب فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به  غیورمردان جانباز و ایثارگر و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهداء وهمه ی اصناف و بازاریان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده واز خداوند منان توفیق روز افزون و بهره مندی از برکات و فیوضات معنوی این ماه را مسئلت می نمایم.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان خوزستان

سرهنگ عسگری

21 فروردین 1398

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.