شناسه : 4984
امروز سه شنبه 1397/12/21 - 13:36
نویسنده : mohammad rezaeian
مدیر کارآمدی و نقش آفرینی بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتص

مرحله دوم "طرح یک کاسب یک دانش آموز" با شناسایی دانش آموزان مناطق محروم کلید خورد

عدالت خواه بیان کرد: در این طرح با هماهنگی بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی در سراسر کشوراقلامی از قبیل لباس، کیف، کفش و ارزاق توسط کسبه و بازاریان تهیه شده و به این ولی نعمتان جامعه تقدیم می شود.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ محسن عدالت خواه  مدیر کارآمدی ونقش آفرینی بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در خصوص اجرای طرح  عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن پایان سال  و لزوم توجه بیشتر به مناطق آسیب پذیر در محله های حاشیه نشین و ایجاد نشاط بین تمام فرزندان میهن اسلامی، طرح "یک کاسب- یک دانش آموز/دانشجو" به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی محترم از دانش آموزان ودانشجویان بی بضاعت  محله های طرح کرامت برگزار می شود.

عدالت خواه بیان کرد: این برنامه با تمرکز بر460 محله آسیب پذیر طرح کرامت که جمعیتی بالغ بر 5/1 میلیونفررا داراست از 15 اسفند ماه آغاز شده وتا پایان سال ارائه خواهد داشت.

وی به تشریح طرح "یک کاسب یک دانش آموز/دانشجو" پرداخت و گفت: در این طرح با هماهنگی بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی و معاونت اجتماعی بسیج در سراسر کشوراقلامی از قبیل لباس، کیف، کفش و ارزاق توسط کسبه محترم  تهیه شده و به این ولی نعمتان جامعه تقدیم می شود.

ایشان در ادامه عنوان کرد:  ایجاد وراه اندازی مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان که در قالب تفاهم نامه مشترک ریئس محترم سازمان بسیج اصناف وکمیته امداد امام خمینی (ره) در بازارهای سراسر کشورتشکیل شده محمل خوبی برای این کار خواهد بود.

وی با توجه به ظرفیت های ایجاد شده از طریق معاونت اجتماعی که با شناسایی  افرادبی بضاعت در محله های حاشیه نشین طرح کرامت توسط مدیران محله انجام می شود عنوان کرد: در این برنامه  از ظرفیت مدیران محله های طرح کرامت در شناسایی و توزیع هدفمند هدایا در بین خانواده های بی بضاعت استفاده می شود.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.