شناسه : 4948
امروز دوشنبه 1397/11/15 - 09:48
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور مطرح

استفاده از ظرفیت مردم برای رفع مشکلات اقتصادی کشور

حسن‌پور با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران مطرح کرد: در راستای حمایت از دولت و رفع مشکلات اقتصادی، بسیج اصناف طرح‌هایی را به دولت ارائه داده که در واقع مهمترین هدف از ارائه این طرح‌ها استفاده از ظرفیت مردم برای رفع مشکلات اقتصادی است.

به گزارش بسیج اصناف از ملایر غلامرضا حسن‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با بیان اینکه بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز در همه عرصه‌ها حضور داشته و در تمام حوزه‌ها موفق عمل کرده است اظهار کرد: بسیج اصناف کشور از سال 77 مستقل شده است.

وی از عضویت 600 هزار بسیجی از اصناف و بازاریان در صنوف مختلف خبر داد و گفت: در حال حاضر 250 حوزه مقاومت بسیج اصناف در کشور فعال است.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تصریح کرد علاوه بر این تعداد 2 هزار و 500 پایگاه بسیج اصناف نیز در سطح بازار، پاساژها و اتحادیه‌های صنفی کشور با بسیج اصناف همکاری دارند.

وی با اشاره به نقش مهم بسیج اصناف در بازار افزود: وظیفه اصلی ما در بسیج  اصناف کمک به تقویت بازار اسلامی است که در دو بخش فرهنگی و اقتصادی فعالیت داریم.

حسن‌پور با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران تصریح کرد: در راستای حمایت از دولت و رفع مشکلات اقتصادی بسیج اصناف طرح‌هایی را به دولت ارائه داده که در واقع مهمترین هدف از ارائه این طرح‌ها استفاده از ظرفیت مردم برای رفع مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب با حضور و همکاری سپاه روز گذشته 40 هزار طرح زودبازده در کشور کلید خورد بیان کرد: قرار است این طرح‌ها طی 6 ماه آینده به بهره‌‌برداری برسد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور اضافه کرد: بخشی از این طرح‌ها با کمک مشارکت و ظرفیت خیران و و اصناف بازار انجام می‌ شود که امیدواریم خیران در اردوهای جهادی این طرح‌ها نیز کمک لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه از دولت می‌خواهیم از ظرفیت بسیج و اصناف استفاده کند تا از این وضعیت اقتصادی که دشمن به وجود آورده خارج شویم خاطرنشان کرد: ما همواره حامی و کمک‌یار دولت در همه زمینه‌ها خواهیم بود.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.