شناسه : 4944
امروز شنبه 1397/11/13 - 11:00
نویسنده : mohammad rezaeian
با حضور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کش

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی اصناف و بازاریان استان سمنان

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی اصناف و بازاریان استان سمنان با حضور رییس سازمان بسیج اصناف افتتاح شد

به گزارش بسیج اصناف از سمنان؛ غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در همایش نقش اصناف و بازاریان در دوران انقلاب اسلامی در آستان مقدس امام‌زاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، با اشاره به ضرورت تقویت روابط مجموعه اصناف، بازار و کمیته امداد اظهار کرد: روابط میان اصناف، بازاریان و کمیته امداد باید تقویت شود، چراکه یادگار امام (ره) است و اتحاد میان این دو منجر به اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی می‌شود. افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی اصناف و بازاریان استان سمنان گامی در این راستا است.

 

وی نقش بسیج اصناف و بازاریان را در رفع مشکلات اقتصادی فعلی که دسیسه‌ای از سوی دشمنان است، اثرگذار دانست و افزود: فعالان اقتصادی و بازاریان که در گذشته و در زمان جنگ در امدادرسانی به مردم پیشتاز بودند، امروز نیز باید در شرایط جنگ اقتصادی در خط مقدم امدادرسانی باشند و به کمک مردم بشتابند.

حسن‌پور از تقدیم طرحی به مجلس با هدف توزیع کالا‌های اساسی بین نیازمندان اشاره و تصریح کرد: مقرر شده است تا در صورت تصویب این طرح، کالا‌های اساسی و موردنیاز مردم بدون موانع به دستشان برسد.

وی اضافه کرد: این طرح با مطالعه و کارشناسی دقیق در سطوح مختلف مطرح شد و به تأیید بخش خصوصی و اتاق اصناف رسید و به دولت تقدیم شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه در شرایط فعلی بسیج اصناف باید در بحث حمایت از تولید پویاتر شود، افزود: باید از این فرصت استفاده شود و تولیدات افزایش یابد و کیفیت بهتر شود.

حسن‌پور با اشاره به نقش بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: نخستین گروهی که برای شکل‌گیری انقلاب به ندای امام راحل لبیک گفتند، اصناف و بازاریان بودند و امام نقش بازاریان و اصناف را در این جریان پررنگ عنوان کردند.

رئیس سازمان بسیج اصناف به تأکیدات امام راحل در بحث کمک متقابل دولت و اصناف در شرایط جنگ نظامی اشاره و اظهار کرد: امام راحل برای رفع مشکلات کشور، هم‌افزایی دولت و اصناف را مورد تأکید قرار دادند و امروز نیز باید تلاش شود تا با تعامل دولت و بسیج اصناف، مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور رفع شود.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.