شناسه : 4926
امروز سه شنبه 1397/10/25 - 13:52
نویسنده : mohammad rezaeian

رییس بسیج اصناف مدیر برتر جهادی کشور شد

در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، به عنوان میدیر برتر جهادی کشور انتخاب و موفق به اخذ لوح تقدیر و نشان مدیران برگزیده جهادی شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اصناف کشور؛پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی با شعار مدیریت جهادی لازمه توسعه و پیشرفت کشور در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

سردار سپهر با اشاره به ماهیت انجمن مدیریت جهادی، اظهار کرد: این انجمن بر اساس مطالبات، رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه عزم ملی و مدیریت جهادی فعالیت می‌کند. بر این باوریم که برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی دفاعی، امنیتی و سازندگی و خدمت رسانی نیاز به تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی داریم و اعتقاد داریم همان گونه که در ۴۰ سال گذشته هر وقت در نقاط عطف انقلاب نیاز به یک حرکت پر تلاش داشتیم با نگاه و انگیزه و روحیه جهادی آن بن بست ها را دور زدیم و موانع را برچیدیم.

وی در ادامه ترویج عمل جهادی و انقلابی در بخش مدیران، مسئولان و کارکنان، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه جهادی در سطح کشور، ارتقای توانمندی‌های جهادی، هم‌افزایی قوای کشور در جهت تحقق اهداف عالی نظام و ارائه راهبردهای جهادی به مدیران قوای سه گانه را از جمله اهداف انجمن مدیریت جهادی کشور مطرح کرد‌.

در این مراسم از دکتر غلامرضا حسن پور اشکذری رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به عنوان مدیر برتر جهادی کشور موفق به کسب لوح افتخار و مدال مدیر برتر جهادی کشور شد.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.