شناسه : 4910
امروز سه شنبه 1397/10/11 - 10:31
نویسنده : mohammad rezaeian
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی بیان کرد:

حماسه 9 دی با بصیرت مردم و اقتدار رهبری شکست سنگینی را متوجه دشمنان کرد

اسدالله بادامچیان بیان کرد: انقلاب اسلامی یک رسالت الهی است و کسانی که با شهدا و ملت و رهبری مخالفت می کنند نصیبی جز شکست و نابودی نخواهند برد.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ اسدالله بادامچیان در آیین گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در مسجد اعظم اهواز اظهار کرد: رسانه های غرب در آن روزها با استفاده از تمامی توان خود قصد تخریب نظام را داشتند اما حضور با بصیرت مردم و اقتدار رهبری شکست سنگینی را متوجه دشمنان ساخت.


وی با بیان این که هنوز نیز این فتنه به صورت زشت و پلید و الهام گرفته از آمریکا در کشور وجود دارد؛ گفت: برخی جناح های سیاسی گمان دارند در صورت سازش با فتنه گران چیزی نصیبشان خواهد شد اما انقلاب اسلامی یک رسالت الهی است و کسانی که با شهدا و ملت و رهبری مخالفت می کنند نصیبی جز شکست و نابودی نخواهند برد.


وی با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه امسال افزود: آمریکا قصد وارد کردن نیروی نفوذی خود به مجالس شورای اسلامی و خبرگان را دارد و با شایعه سازی علیه روحانیت قصد دارند نقشه های پلید خود را عملی کنند.


بادامچیان تاکید کرد: ما باید با وحدت و اقتدار، نقشه های پلید آن ها را برهم زده و اجازه خودنمایی به آنان ندهیم.


قائم مقام حزب موتلفه اسلامی به شکست نظام سرمایه داری برابر اقتدار ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: نظام سرمایه داری به زعم خود می خواست انسان را از دین نجات دهد اما حضرت امام از سال 1341 در برابر این نظام ایستاد و در حالی که کشورهای غرب از رژیم طاغوت حمایت می کردند نتوانستند در برابر ملت ایران به رهبری امام (ره) مقاومت کنند و متحمل شکست سنگینی شدند.


بادامچیان ادامه داد: در زمان حاضر نیز نظام اسلامی با وجود تمامی تحریم ها و فشارهای غرب، به عنوان نظامی موفق در جهان مطرح است.


وی با بیان این که در مذاکرات 1+5 ابرقدرت های جهان راهی به غیر از نشستن پای میز مذاکره با ما نداشتند، گفت: جبهه استکبار از ملت ایران هراس دارد و می داند که با جنگ به اهداف خود نخواهد رسید.


بادامچیان بیان کرد: اکنون با وجود تمامی مشکلات، کشور حتی یک دلار هم بدهی جهانی ندارد و حال آنکه برخی از قدرت های جهان به دلیل بدهی های سنگین اعلام ورشکستگی کرده اند.


وی با بیان این که در آستانه انتخابات هفتم اسفند نباید درگیر جناح بندی شویم، گفت: امروز تمامی آزادی خواهان جهان و بخصوص شیعه و سنی رهبر معظم انقلاب را به عنوان یک رهبر انسان ساز قبول دارند.


قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پایه اقتصاد ایران را محکم دانست و گفت: ایران برای آزادی و نجات از جهالت و سرگردانی به دنبال اقتدار است و باید پایه های اقتصاد خود را محکم تر از گذشته کند.


بادامچیان با بیان این که آمریکا به دنبال بهره برداری از نسخه آمریکایی اسلام است، گفت: باید این اسلام آمریکایی را بشناسیم چرا که اگر ملت همواره بیدار باشد و با توطئه های دشمنان آشنایی بیشتری پیدا کند نیازی به اقدامات دیگر نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها

برچسب‌ها

بادامچیان 9 دی
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.