شناسه : 4902
امروز چهارشنبه 1397/10/05 - 11:31
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور:

حماسه ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار نظام مردم‌سالاری دینی است و تا ابد در حافظه تاریخ ماندگار نظام اسلامی می‌ماند.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، در مراسمی که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و فرا ر سیدن نهم دی ماه در فردیس برگزار شد، اظهارکرد: حماسه ۹ دی یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی و انقلابی ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی است و موضع‌گیری علیه جریان فتنه، سران و عناصر اصلی فتنه ۸۸ ضرورتی برای انقلابی ماندن و صیانت و پاسداری از انقلاب و میراث ارزشمند امام خمینی(ره) نظام ولایی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار نظام مردم‌سالاری دینی است، این حماسه برای همیشه درس عبرتی بر حافظه تاریخ ماندگار نظام اسلامی شده است. این مسئول بیان کرد: شناخت دقیق ملت ایران در این حماسه بزرگ و ماندگار ثابت کرد آنجایی که اعتقادات، امنیت و دستاوردهای ملی مورد هجمه قرار گیرد، این ملت با هر فکر سیاسی در جبهه واحد و حقیقی انقلاب قرار می‌گیرد.

حسن‌پور تاکید کرد: در این روز تاریخی تشخیص ملت ایران بسیار دقیق بود به طوری که هیچ فرد، حزب وگروهی این روز را ساماندهی نکرد بلکه مردم با تمام وجود به صحنه آمدند تا نشان دهند هرگز دست از آرمان‌ها و دستاوردهای خود بر نمی‌دارند که این درس بزرگی برای دشمنان بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در پایان، اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: دشمنان و معاندان نظام برنامه ریزی کرده اند که امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ برگزار شود، این نشان می‌دهد که دشمن هنوز بعد از ۴۰ سال، ملت بزرگ ایران را نشناخته است، ملتی که همواره با حضور خود در صحنه و به فضل الهی، تمامی برنامه‌های دشمن را با ناکامی مواجه ساخته است.

انتهای پیام/

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.