شناسه : 4888
امروز شنبه 1397/09/17 - 11:31
نویسنده : mohammad rezaeian
16 آذر 1332؛

بیانیه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت روز دانشجو

بیانیه بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو به شرح ذیل می باشد.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ بیانیه بسیج اصناف به مناسبت 16 آذر روز دانشجو به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

  در ایامی که ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی در تدارک جشن چهلمین سال برقراری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می باشد و جوانان برومند و آینده ساز آن در حال بزرگداشت روز دانشجو و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) بودند. دست همیشه پلید ایادی زبون و ناتوان از مقابله با این ملت بزرگ از آستین ساده لوحان دین و وطن فروش بیرون آمده و موجب انفجار و به خاک و خون کشیدن هموطنان عزیزمان در شهر چابهار گردید. این حادثه دردناک که در آن مردم عادی و جمعی از کسبه عزیز نیز جزء مجروحان میباشند، بی شک حس همبستگی و اخوت و همدلی آن مردم عزیز را در مقابل این کوردلان که برای اهداف پلیدشان هیچ مانع و ارزشی را نمی شناسند تقویت مینمایند. اهداف این حرکت ناجوانمردانه غیر از توهم ایجاد رخنه در وحدت و یگانگی مردم منطقه نا امن ساختن فضای اقتصادی و جلوگیری از تعالی استان و از دست رفتن فرصتهای رشد و بالندگی در منطقه حساس و راهبردی چابهار نیست. مردم فهیم و انقلابی این خطه از ایران همیشه سربلند، این توطئه ها را شناخته و دست این خبیثان برای آنها رو میباشد.

استکبار جهانی و سازمانهای جاسوسی برخی از کشورهای خائن منطقه ماموریت دارند تا سرزمینهای سوخته و در حال ستیز و مشغول به مسائل درونی بوجود آورده تا همیشه منابع آنها غارت و تنها صدای پیشرفت و توسعه و آبادانی صدای لیبرالیسم و غرب گرایی باشد. اما فرزندان خمینی کبیر با رهبر فرزانه و حکیممان حضرت امام خامنه ای عزیز پیمان بسته اند و میروند تا علیرغم دشمنی و مانع تراشی دشمنان، ایران همیشه سربلند را الگویی بی نظیر در پهنه گیتی نمایند.

ما بسیجیان و کسبه سازمان اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، به بازماندگان و خانواده عزیز شهدا تبریک و تسلیت عرض می نماییم و شفای مجروحین را از درگاه احدیت مسالت نموده و این حادثه دردناک را به امام زمان (عج) و رهبر عالیقدر انقلاب تسلیت عرض مینماییم. از خداوند توفيق نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی را در شناسایی و ریشه کنی آبادی این حادثه را خواستاریم سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه سلمان س وب

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.