شناسه : 4885
امروز چهارشنبه 1397/09/07 - 14:11
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

مشارکت صددرصدی اصناف در انتخابات اتاق اصناف ایران نشان دهنده دموکراسی واقعی است

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: از ۱۴۱ نفر عضو همگی در انتخابات حاضر بودند و این نشان‌دهنده اعتماد به جمهوری اسلامی و اعتماد به صندوق‌های رأی است و خوشحالیم که این دموکراسی واقعی در اصناف در هفته بسیج رقم خورد.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن‌پور در حاشیه انتخابات اصناف در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: متاسفانه امسال با آن‌که سال حمایت از کالای ایرانی بود به واسطه وجود مباحث سیاسی اصناف ۹ ماه معطل ماندند.

وی افزود: حمایت از کالای ایرانی اولویت اصناف است و از هیئت مدیره جدید درخواست داریم با رویکرد حمایت از کالای ایرانی اولین جلسه خود را تشکیل دهند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور بر استفاده حداکثری از ظرفیت عظیم بسیج در امور تاکیدکرد و گفت: به اعضای جدید هیئت مدیره توصیه می‌کنم ضمن مشارکت با یکدیگر مانع از بروز اختلاف شوند و با توجه بیشتر به اصناف و واحدهای صنفی از ظرفیت عظیم بسیج نیز استفاده کنند.

وی ابراز داشت: ما هم در بسیج اصناف تمام ظرفیت و توان کارشناسی خود را در اختیار هیئت مدیره جدید خواهیم گذاشت تا بتوانیم شاهد یک اتاق اصناف پویا باشیم و موجب تحول این مجموعه شویم.

حسن‌پور ادامه داد: متاسفانه در ماه‌های گذشته اشتباهاتی رخ داد که امیدواریم با تشکیل این مجموعه جدید دیگر شاهد آن اتفاقات نباشیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از مشارکت صد درصدی اصناف در این انتخابات تشکر کرد و گفت: از ۱۴۱ نفر عضو همگی در انتخابات حاضر بودند و این نشان‌دهنده اعتماد به جمهوری اسلامی و اعتماد به صندوق‌های رأی است و خوشحالیم که این دموکراسی واقعی در اصناف در هفته بسیج رقم خورد.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.