شناسه : 4879
امروز سه شنبه 1397/08/29 - 14:17
نویسنده : mohammad rezaeian
یادداشت/ محمد حیدری شلمانی

یمن، عبرتی دیگر برای استکبار جهانی و برخی دولت های جیره خوار منطقه

جانشین سازمان بسیج اصناف، بازار فعالان اقتصادی کشور با عنوان اینکه کودکشی در یمن نشان تاریخی هزاران سال پیش دارد در یادداشت خود گفت: یمن، عبرتی دیگر برای استکبار جهانی و برخی دولت های جیره خوار منطقه است.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ محمد حیدری شلمانی جانشین سازمان بسیج اصناف، بازار فعالان اقتصادی کشور با عنوان اینکه کودکشی در یمن نشان تاریخی هزاران سال پیش دارد در یادداشت خود گفت: یمن، عبرتی دیگر برای استکبار جهانی و برخی دولت های جیره خوار منطقه است.

در طول تاریخ کودک کشی در زمان حضرت موسی ، حضرت عیسی بن مریم علی نبیناو علیهما السلام و به خصوص پیامبر اعظم بوده است.که همه این کودک کشی ها که همواره با ناکامی همراه بوده، بر مبنای پیش گویی های علمای همان عصر بوده است.

در زمان تولد منجی عالم بشریت نیز نقل می شود، دنبال به دنیا آمدن فرزندی از امام عسگری (ع) بوده اند که او را در دم از بین ببرند.

اکنون کودکشی در یمن و کشورهای مسلمان، نشان تاریخی در هزاران سال پیش دارد.

اسکتبار همواره از کودکان مبارزان ضد ظلم می هراسید. کربلا مصداق بی بدیل این بیان است.

در۱۱  سپتامبر با هزینه کردن ۲ساختمان تجارت به اصطلاح جهانی,اما بع واقع تجارت محلی، سلسله جنگ های نیابتی را در افغانستان، عراق ، سوریه و ‌.‌..به راه انداخت.

اکنون نیز برای انحراف اذهان عمومی از کشتار بی رحمانه زنان و کودکان یمنی که اکنون از قحطی غذا و دارو است، از آبروی نداشته عربستان سعودی در ترور یک خبرنگار بهره برداری کرده و حدود یک ماه است تمام رسانه ها را به خود سرگرم کرده اند. اما بر اساس این سپاس  همیشگی از حضرت حق که الحمدلله الذی جعل الاعداءنا من الحمقا، همه این جنگهای ساختگی با پیروزی ملتهای مظلوم وعده داده شده است.

چه زیبا و حکیمانه امام امیر المومنین علی علیه السلام فرمودند "ما اکثر اعبر و اقل الاعتبار" چه بسیارند عبرتها و چه کم اند عبرت گیرندگان

دشمنان و استکبار بداند، به یقین مهدی موعود(عج الله تعال فرجه الشریف) که "الذی وعدالله به الامم" خواهد آمد امام قیامی علیه ظلم و کودک کشی با هدف قطعی حذف ظالم و برپایی عدالت از جنس "نصرمن الله و فتح قریب" و از جنس انتقام و خون خواهی مظلومان عالم خواهند داشت.

همین اعتقاد به مهدویت مسلمانان ، ریشه همه طمع ها به آنهاست چراکه اصل مهدویت گره خورده در چشمه عاشوراست و عاشورا مظهر حق طلبی و هیهات من الذله است و ان شاءالله نه عبرتی دیگر بلکه آخرین عبرت استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل در جنگ نیابتی و کشتار مردم مظلوم خواهد بود .

محمد حیدری شلمانی

جانشین سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.