شناسه : 4851
امروز دوشنبه 1397/08/14 - 15:14
نویسنده : mohammad rezaeian

آغاز فعالیت رسمی هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور

امروز هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف کشور با حضور اکثریت اعضا در محل این سازمان راه اندازی شد.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور هدف از تشکیل هیات اندیشه ورز را تولید علم و ایده، راهبردنگاری و کمک به عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی در اصناف، بازار  و تجار عنوان کرد و افزود: با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)در خصوص راه اندازی هیات‌های اندیشه ورز در بسیج، این سازمان در سال 96 مقدمات تشکیل این هیات را انجام داد و امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت 97 هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می نماید.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشورهیات اندیشه ورز را به منزله آب حیات برای بسیج توصیف کرد و گفت: در ترکیب این هیات که قوه عاقله‌ی  بسیج اصناف محسوب می شود، از اساتید دانشگاه و حوزه علمیه، فعالان اقتصادی، فعالان رسانه و معتمدین اصناف و بازار استفاده شده و قرار است با همفکری و همراهی و تعامل با سایر بخش های دولتی و خصوصی، وظیفه اندیشه ورزی را در سطح ملی انجام دهند.

غلامرضا حسن پور با اشاره به شعار سال"حمایت از کالای ایرانی" عنوان کرد: اولویت این هیات در سال جاری ارائه طرح و ایده برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی است.

درپایان ایشان با گرامیداشت شهادت شهید منتظر خانه، سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس را یادآور شد.

در این جلسه جناب آقای دکتر اسدالله بادامچیان با اتفاق آراء به عنوان رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف کشور انتخاب شد.

انتهای پیام/

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.