شناسه : 4850
امروز دوشنبه 1397/08/14 - 15:10
نویسنده : mohammad rezaeian
دبیر شورای عالی رسانه و فضای مجازی بسیج اصناف کشور عنوان کرد

پویش حمایت از کالای ایرانی آغاز شد

دبیر شورای عالی رسانه و فضای مجازی بسیج اصناف کشور گفت: پویش حمایت از کالای ایرانی با حمایت معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بسیج اصناف کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شورای عالی رسانه و فضای مجازی بسیج اصناف آغاز شد.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛  این پویش در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و در راستای نامگذاری هوشمندانه امسال با راهبرد «ترویج عرضه و مصرف کالای ایرانی» برپا شده و هدف اصلی آن انعکاس مزیت‌های رقابتی، فرصت‌ها و چالش‌های کالای ایرانی است و تلاش برای تقویت رونق کسب و کار و اقتصاد کشور است.

وی گفت: این پویش با نام «حمایت از کالای ایرانی» و به نشانی IranianProduct۶۲۶@ در تلگرام راه اندازی شده است و ان شاء الله مردم و مسئولان نیز با پیوستن به این پویش به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کمک می‌کنند.

همچنین غلامرضا حسن پور عضو هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی و رئیس بسیج اصناف کشور ضمن اعلام حمایت از این پویش افزود: بسیج اصناف کشور از ابتدای سال ۹۵ با جدیت لازم در جهت سخنان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تمامی همت خود را به همین امر معطوف داشته است و برنامه امسال را نیز بر اساس ترغیب کسبه برای عرضه کالای ایرانی به سراسر کشور ابلاغ کردیم.

مصطفی حسنی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت و دبیر پویش «آری به تولید ملی» نیز ضمن اعلام حمایت از این پویش متعالی گفت: به لطف خدا و به همت مردم و مسئولان ۳۶۵ روز ‎تلاش بی وقفه را در راستای تحقق پیام مقام معظم رهبری را تجربه خواهیم‌کرد.

غلام حسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز در گفتگوی تلفنی با دکتر غلامرضا حسن پور عضو هییت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی حمایت کامل خود را از این پویش اعلام کرد.

امیرحسین آبادی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز نیز ضمن اعلام حمایت از این پویش ملی گفت: ضمن تبریک سال نو آرزوی توفیق برای آحاد ملت، امیدوارم حمایت از پویش ملی کالای ایرانی موجب رونق کسب و کار، تقویت اقتصاد و نهایتا کاهش جرایم و باعث قانون مداری شود.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.