شناسه : 4846
امروز دوشنبه 1397/08/14 - 13:10
نویسنده : mohammad rezaeian
در جلسه شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران مطرح شد؛

حسن پور: تنهاراه برون رفت از بحران اقتصادی عمل به مباحث اقتصاد مقاومتی است

وظیفه این شورا این است که در بحث اقتصاد مقاومتی گام بردارد و تنهاراه برون رفت از بحران اقتصادی عمل به مباحث اقتصاد مقاومتی است زیرا باید مباحث را کاربردی کرد.

جلسه با حضور غلامرضاحسن پور رئیس بسیج اصناف کشور و  رئیس اتاق اصناف ایران و محمود فقیهی رئیس شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق، اعضای شورای مرکزی، هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در محل ساختمان بسیج اصناف کشور برگزار شد.

غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور هدف از ایجاد شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران را هم افزایی و ظرفیت سازی بهتر و بیشتر در جامعه اصناف و بازاریان بیان کرد.

در ادامه افزود: بصیرت و هوشیاری مردم در اتفاقات اخیر نشان از ولایت پذیری آنان است.

غلامرضا حسن‌پور رئیس بسیج اصناف در این نشست با اشاره به اغتشاشات اخیر ادامه داد: بعد از این اتفاقات باید بیان شود که وظیفه ما در مقابل اصناف چیست، تا خدای نکرده دوباره از این اتفاقات نیفتد.

وی با بیان اینکه مردم به صحنه آمدند و گفتند، ما از منافقین و ضد انقلاب جدا هستیم، افزود: ما در خط امام هستیم و عاشق شهدا هستیم.

رئیس بسیج اصناف با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکید مقام معظم رهبری به دو دولت قبل و فعلی در این مورد گفت: وظیفه این شورا این است که در بحث اقتصاد مقاومتی گام بردارد و تنهاراه برون رفت از بحران اقتصادی عمل به مباحث اقتصاد مقاومتی است زیرا باید مباحث را کاربردی کرد.

وی افزود: در این شورا باید راه‌هایی را بیابیم که چگونه واحدهای تولیدی غیرفعال و نیمه فعال احیا می‌شوند و بررسی کنیم که چگونه واحدهای تولیدی ما می‌توانند نقش آفرینی داشته‌باشند.

محمود فقیهی رئیس شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران بیان کرد: ظرفیت های بسیج باید در کنار ظرفیت اتاق های اصناف قرار گیرد تا شاهد کارهای بزرگ باشیم.

انتهای پیام/رض

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.