شناسه : 4845
امروز دوشنبه 1397/08/14 - 13:01
نویسنده : mohammad rezaeian
مسول کمیته اصناف و خیرین قرارگاه شهید جعفری عنوان کرد:

حضور بی نظیر گروه های جهادی خیرین اصناف در مناطق زلزله زده نوید بخش زندگی است

نشست گروههای جهادی خیرین اصناف و بازاریان سراسر کشور در نوع خود بی نظیر است زیرا هم مسئولین اتاق اصناف و بازرگانی و هم معتمدین و خیرین بازار یک جا جمع شده اند تا با صدای واحد و داوطلبانه کارهای اصلی و ضروری را برای مناطق زلزله زده به ثمر برسانند.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن‌پور مسول کمیته اصناف و خیرین قرارگاه خدمت رسانی شهید جعفری در نشست گروه‌های جهادی خیرین اصناف، بازاریان و تجار سراسر کشور که در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: هدف ازاین نشست اولا بازدیدبازاریان ازمناطق زلزله زده وهم دردی باآنها وثانیامدیریت یکپارچه بر کمک‌های خیرین اصناف و بازار و برنامه‌ریزی برای بازسازی است.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور گفت:نشست گروههای جهادی خیرین اصناف و بازاریان سراسر کشور در نوع خود بی نظیر است زیرا هم مسئولین اتاق اصناف و بازرگانی و هم معتمدین و خیرین بازار یک جا جمع شده اند تا با صدای واحد و داوطلبانه کارهای اصلی و ضروری را برای مناطق زلزله زده به ثمر برسانند.

وی ادامه داد: بسیجیان اصناف علاوه بر امداد و نجات و ارسال اقلام ضروری تا به امروز روزانه حداقل 10 هزار پرس غذای گرم را توزیع کرده‌اند و بسیجیان اصناف تاکنون 19 میلیارد تومان کمکهای نقدی وغیرنقدی و 716 کانکس را به مناطق زلزله‌زده اهدا کردند.

حسن‌پور تصریح کرد: اردوهای جهادی خیرین اصناف به صورت مداوم انجام شده و امروز با حضور بیش از 150 نفر از خیرین اصناف،بازاریان و تجار کشور بزرگ‌ترین همایش برگزار شده است.

وی افزود: ورود به بازسازی‌های مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از برنامه‌های بسیج اصناف است و هر صنفی در بازسازی مغازه‌ها و مراکز فروش صنف خود ورود خواهد کرد.

بعدازاتمام نشست ،گروههای جهادی در مناطق زلزله زده حضورپیداکرده واز نزدیک بامشکلات فراوان مردم آشناشدند.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.