شناسه : 4844
امروز دوشنبه 1397/08/14 - 12:52
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و تجار کشور:

قانون اخذ مالیات بر ارزش افزوده طلا باید اصلاح شود

اگر با فشارهای اقتصادی منجرب به تعطیلی مغازه شویم دیگر نمی توان مالیات گرفت و این بزرگترین اشتباه دولت در بحث مالیات است. اصلاحاتی در قانون اخذ مالیات بر ارزش افزوده طلا باید صورت گیرد.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور در مورد ورود بسیج به بحث اقتصاد عنوان کرد: ورود بسیج به عرصه اقتصادی به جهت تسهیل گری و رفع موانع است. بسیج اصناف یک ماموریت ویژه ای در دستور کار دارد که تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حسن پور ادامه داد: هر اتحادیه صنفی بسیج باید کارگروه تخصصی ایجاد کند و وظیفه اصلی اتحادیه های بسیج اصناف بحث تخصصی با محوریت اقتصاد مقاومتی است.

رئیس بسیج اصناف،بازاریان و تجار کشور در بحث اخذ مالیات از طلا بیان کرد: زمانی می توان از مغازه ای مالیات اخذ کرد که کرکره آن بالا باشد. اگر با فشارهای اقتصادی منجرب به تعطیلی مغازه شویم دیگر نمی توان مالیات گرفت و این بزرگترین اشتباه دولت در بحث مالیات است. اصلاحاتی در قانون اخذ مالیات بر ارزش افزوده طلا باید صورت گیرد.

بازرس ویژه نظارت براصناف مطرح کرد: شکایات گسترده ای از سوی صنوف طلا برای اخذ مالیات ارزش افزود به دست ما رسیده است و وظیفه بسیج اصناف دفاع از حق است و حتماً از آنها دفاع می کنیم.

وی با اشاره به نفوذ اقتصادی یاد آورشد: بعضی از آقایان از روی ندانم کاری و برخی هم شاید با جهت، این کار را انجام می دهند که باید مراقب بود.

غلامرضا حسن پور ادامه داد: به زودی تمامی حوزه های اقتصادی کشور زیر مجموعه بسیج اصناف قرار می گیرند. در این راستا حضور بسیج اصناف در مناطق آزاد مرتفع شده است و این زنجیره در حال تکمیل شدن است.

غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور عنوان کرد: حتما مجلس در راس امور است و ما باید این بهانه را از دولت بگیریم، آنگاه ما میتوانیم محکمتر حرف بزنیم. بهانه دولت قانون اصناف درمجلس شورای اسلامی است. به همین منظور با دعوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات بسیج اصناف و ارائه نظرازآنان خواسته شد تا در قلب مجلس کارگروه ویژه اصناف تشکیل شود و این کارگروه توسط اصناف تقویت و نمایندگان مجلس، دولت و بخش خصوصی در جلسات شرکت کنند، تا ریز به ریز مسائل بررسی شود. آنگاه شاید قدمی برای مردم برداشته شود و آنان امیدوار شوند.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.