شناسه : 4831
امروز دوشنبه 1397/08/14 - 10:22
نویسنده : mohammad rezaeian
مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج» تشریح کرد؛

گرامیداشت سومین سالروز تدفین شهدای گمنام در بازار/ برگزاری هیأت خبرنگاران حسینی

حسن پور از راه اندازی هیأت خبرنگاران حسینی خبر داد و گفت: این هیأت که متشکل از خبرنگاران و اصحاب رسانه است نیز در همین برنامه راه اندازی شده و اقدام به عزاداری برای سیدالشهدا می کند.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم اظهار داشت: پیش از ظهر یکشنبه 2 مهرماه، ما سه برنامه را به صورت متمرکز و همزمان در بازار تهران و در قالب هیأت عزاداری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گرامیداشت سومین سالروز تدفین شهدای گمنام در بازار تهران و گرامیداشت هفته دفاع مقدس را در برنامه روز یکشنبه که با حضور رؤسای هیأت های عزاداری بازار و جمع کثیری از کسبه بازار برگزار می شود، دنبال می کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف از راه اندازی هیأت خبرنگاران حسینی خبر داد و گفت: این هیأت که متشکل از خبرنگاران و اصحاب رسانه است نیز در همین برنامه راه اندازی شده و اقدام به عزاداری برای سیدالشهدا می کند.

حسن پور در ادامه بیان کرد: در این هفته، حوزه های بسیج اصناف در همه استان ها علاوه بر برپایی نمایشگاه عملکرد بسیج اصناف، مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای اصناف را نیز برگزار می کنند.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.