شناسه : 4811
امروز یکشنبه 1397/08/13 - 09:00
نویسنده : مدیر فنی
حسن‌پور در گفتگو با «بسیج»:

برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در بازار با شعار "اصناف ما بیدار است، از آمریکا بیزار است"

مسئول سازمان بسیج اصناف به تهدید اعمال تحریم های بیشتر از سوی آمریکا در روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: تحریم های آمریکا مسئله جدیدی نیست و برای ملت ما به تبلی توخالی بیشتر شبیه است.

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، به فرارسیدن سالروز یوم الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اتفاقی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی ادامه داد: پاسداشت یوم الله 13 آبان و اقدام بزرگی که دانشجویان پیرو خط امام انجام دادند در چهل سالگی انقلاب اسلامی و در حالی که آمریکا سخن از تشدید تحریم های ظالمانه خود می کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بر همین اساس اصناف و بازایان پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی بزرگ یوم الله 13 آبان حضور می یابند.

مسئول سازمان بسیج اصناف اعلام کرد: علاوه بر حضور بازاریان در تجمع اصلی روز 13 آبان که در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آمریکا برگزار می شود، تجمعاتی با شعار "اصناف ما بیدار است، از آمریکا بیزار است" نیز در بازارهای اصلی استان ها برگزار می شود.

حسن پور در پایان به تهدید اعمال تحریم های بیشتر از سوی آمریکا در روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: تحریم های آمریکا مسئله جدیدی نیست و برای ملت ما به تبلی توخالی بیشتر شبیه است، مسئله مهم این است که با برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم پاسداشت یوم الله 13 آبان، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به بدخواهان انقلاب اسلامی خحصوصا آمریکا نشان دهیم.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.