شناسه : 4727
امروز شنبه 1396/05/28 - 16:50
نویسنده : mozafari

اهدای چادر نماز به کودکان در هفته بسیج اصناف/ آرایشگران بسیجی ما در طول این هفته با حضور در مناطق محروم به این قشر خدمت رسانی خواهند کرد

مسئول خواهران بسیج اصناف کشور با عنوان اینکه در طول هفته بسیج اصناف سعی خواهیم کرد با اهدای چادر نماز به کودکان فرهنگ نماز را میان کودکانمان جا بی اندازیم گفت: طی این هفته آرایشگران بسیجی ما با حضور در مناطق محروم به مردمان آسیب پذیر این مناطق خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، خواهر اسماعیلی مسئول خواهران بسیج اصناف کشور با اشاره به اقدامات بسیج خواهران در هفته بسیج اصناف اظهار داشت: یکی از برنامه‌های کشوری که ما جزء برنامه ریزی‌های ما برای اجرا در این هفت حضور بانوان آرایشگر ما در میان قشر آسیب پذیر کشور برای خدمت رسانی بصورت رایگان در طول این هفته ‌می‌باشد.

وی ادامه داد: برای اجرایی کردن این کار با نامه‌ نگاری هایی که با استان‌ها داشتیم و همکاری آرایشگران بسیجی ما در صنف آرایشگران درصدد اجرایی کردن این موضوع هستیم.

مسئول خواهران بسیج اصناف کشور با توجه به برگزاری نشست تخصصی بررسی آسیب‌ها و راهکارهای عملی با محوریت حضور بانوان شاغل در بازار عنوان کرد: نشست تخصصی را در این هفته خواهیم داشت با عنوان حضور خواهران شاغل در بازار با محوریت بررسی آسیب‌ها و فرصت‌ها و همچنین ارائه راهکارهای عملی برای مقابله با برخی معضلاتی که پیش روی این قشر خاض از اصناف ما بوجود می‌آید.

اسماعیلی با بیان اینکه با ستاد‌ها نماز جمعه در سراسر کشور هماهنگ کرده ایم تا در این هفته بانوان بسیجی خیاط ما در مراکز برگزاری نماز جمعه حضور پیدا کنند، افزود: فرهنگ سازی همواره یک اصل مهم در تمامی امور به حساب می‌آید به همین خاطر ما با همکاری بانوان بسیجی خود در صنف خیاطان با حضور در نمازهای جمعه سراسر کشور طی این هفته به نمازگزاران سراسر کشور خدمت رسانی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این موضوعات مطرح شده یکسری برنامه‌های دیگری در همین راستا داریم که بصورت مرکزی اجرایی خواهند شد برای مثال در بحث همان حضور آرایشگران بسیجی در میان قشر آسیب پذیر جامعه ما خود در تهران با هماهنگی با صنف آرایشگران زنانه تهران یک تیم آرایشگر به این مناطق خواهیم فرستاد که البته در رابطه با منطقه ای که این تیم قرار است حضور پیدا کنند در حال بررسی های بیشتر هستیم.

مسئول خواهران بسیج اصناف کشور با عنوان برگزاری همایش تکریم از محجبه‌های صنفی در بازار تهران بیان داشت: یکم شهریور مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) همایشی با عنوان تکریم از بانوان محجبه صنفی برگزار خواهیم کرد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.